نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

درخشش دختر مشهدی در تور جهانی تنیس

  • کد خبر: ۱۱۴۷۰۷
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
درخشش دختر مشهدی در تور جهانی تنیس
مهرانه ظهوریان توانست در تور جهانی کمتر از ۱۸ سال به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نایب‌قهرمان مشهدی تور جهانی کمتر از هجده سال تنیس دختران می‌گوید در شهر خودش ورزشکاران با مشکل زمین روبه‌رو هستند. بااین‌حال، باشگاه‌های مشهد با او به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای همراهی می‌کنند و زمینشان را رایگان در اختیارش قرار می‌دهند.

مسابقات تور جهانی کمتر از هجده سال از ۲۷خرداد در زمین‌های مجموعه شهید باکری تهران آغاز می‌شود و ۶ تیر با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد. در این دوره از رقابت‌ها در مجموع ۸۶تنیسور از کشور‌های ایران، ترکیه، چین، هند، روسیه، آفریقای جنوبی و آمریکا حضور داشتند. مهرانه ظهوریان، دختر نوجوان مشهدی، سابقه بازی برای تیم‌ملی ایران در رده‌های مختلف را دارد و در مسابقات بین‌المللی زیادی برای ایران به میدان رفته است. او در تور جهانی به‌میزبانی تهران نیز حضور موفقی داشت و تا فینال نیز پیش رفت، اما درنهایت به سکوی نایب‌قهرمانی رضایت داد.

پس از معرفی تیم‌های برتر مسابقات تور جهانی، دیدار پایانی این رقابت‌ها در بخش انفرادی نیز برگزار شد و نمایندگان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی به‌مصاف یکدیگر رفتند. در فینال بخش دختران، مهرانه ظهوریان برای رسیدن به عنوان قهرمانی برابر حریف ترکش به میدان رفت که در نهایت نومانوقلو از ترکیه با نتیجه ۶بر۷ و ۴بر۶ از سد تنیسور مشهدی عبور کرد تا صاحب عنوان قهرمانی شود و نماینده کشورمان عنوان دومی را از آن خود کند. همچنین وزوکو از آفریقای‌جنوبی و آنیتا مهره‌کش از ایران نیز جایگاه سوم مشترک را به‌نام خود کردند.

دختر تنیسور خوش‌آینده مشهد روز‌های شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد. رقابت‌های ۱۰۰۰امتیازی بانوان نیز درحال پیگیری است که شانزده تنیسور به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند و مهرانه ظهوریان یکی از این ورزشکاران است. این مسابقات تا ۱۰تیر در زمین‌های تنیس مجموعه آکام البرز ادامه دارد. فروردین امسال نیز ظهوریان همراه با تیم‌ملی کمتر از شانزده سال در مقدماتی جهان در هند به میدان رفته بود.

مهرانه ظهوریان پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی تور جهانی تنیس کمتر از هجده سال به تسنیم گفت: شرکت در این مسابقات و کسب عنوان نایب‌قهرمانی تجربه خوبی بود. بازیکنان خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند و من هم عملکرد خوبی داشتم و توانستم یکی از رقبای قدرتمند خارجی را شکست دهم.
او درباره شکست این حریف خود از آفریقای‌جنوبی، اظهار کرد: شکست این بازیکن تجربه خوبی بود، چون در مسابقات اخیری که شرکت کرده بود، قهرمان شده بود. با وجود این موفق شدم عملکرد بهتری برابر او داشته باشم و بتوانم از سد او عبور کنم.

تنیسور نوجوان ایران درباره بازی فینال و شکست برابر حریف ترکیه‌ای خود، گفت: در فینال با بازیکنی از کشور ترکیه بازی کردم که خیلی خوبی بود، اما عملکرد من هم مثل بازی‌های قبل نبود. با وجود این بازی خوبی انجام دادم و درنهایت به نایب‌قهرمانی رسیدم.

او خاطرنشان کرد: بااین‌حال کسب مقام برای نخستین‌بار در تور جهانی تجربه خیلی خوبی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. ظهوریان همچنین به مسابقه بعدی خود اشاره و تصریح کرد: تقریبا دو هفته دیگر در مسابقات تور جهانی کمتر از هجده سال تهران بازی خواهم کرد که در سطح چهار برگزار می‌شود. این تنیسور آینده‌دار مشهدی همچنین به مشکل نداشتن زمین تنیس در خراسان‌رضوی و شهر خود اشاره و تصریح کرد: این مشکل را داریم و ورزشکاران برای تمرین‌های منظم با آن روبه‌رو هستند. البته خیلی از باشگاه‌ها در دادن زمین تنیس با من همکاری می‌کنند، مثلا یک ساعت تمرین رایگان در اختیارم می‌گذارند که بخشی از مشکلات را حل می‌کند. امیدوارم شرایط برای ورزشکاران بهتر از این بشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->