نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

«مهدی طارمی» جزو صد بازیکن برتر اروپا

  • کد خبر: ۱۱۴۹۶۲
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
«مهدی طارمی» جزو صد بازیکن برتر اروپا
«مهدی طامی» از سوی نشریه مارکا به عنوان یکی از صد بازیکن برتر فوتبال اروپا در فصلی که گذشت معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه مارکای اسپانیا به معرفی صد بازیکن برتر فصل گذشته لیگ‌های اروپایی پرداخت و نام مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه پورتو نیز در میان بهترین‌های سال قاره سبز قرار گرفت.

طبق این گزارش، این انتخاب توسط ۶۰ کارشناس فوتبال از نقاط مختلف جهان صورت گرفته است. بازیکن ۲۹ ساله و ایرانی پورتو با عملکرد خیره کننده به همراه این تیم پرتغالی جایگاه نود و ششم بهترین‌های سال اروپا را از آن خود کرد. طارمی در فصلی که گذشت با اژدها‌ها قهرمان لیگ و جام حذفی شد و به نوعی تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود.

جالب است که در این لیست کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رتبه‌های نازل ۲۱ و ۲۶ قرار گرفتند. کریم بنزما، تیبو کورتوآ و وینیسیوس جونیور، هر سه از رئال مادرید از سوی این نشریه مادریدی رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دادند. در ادامه جدول ۱۰ نفر ابتدایی را مشاهده کنید.

۱- کریم بنزما (رئال مادرید)

۲- تیبو کورتوا (رئال مادرید)

۳- وینیسیوس (رئال مادرید)

۴- محمد صلاح (لیورپول)

۵- کیلیان ام‌باپه (پاری سن ژرمن)

۶- لوکا مودریچ (رئال مادرید)

۷- کوین دی بروین (منچستر سیتی)

۸- رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

۹- فیرجیل فان دایک (لیورپول)

۱۰- سادیو مانه (لیورپول)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->