نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مأموریت سخت تیم ملی والیبال در «گدانسک»

  • کد خبر: ۱۱۵۵۹۲
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مأموریت سخت تیم ملی والیبال در «گدانسک»
در شروع هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال ایران امشب به‌مصاف لهستان می‌رود

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز شروع می‌شود و والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان کارشان را در این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، با بازی مقابل لهستان قدرتمند آغاز می‌کنند. تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم و پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال کار سختی برابر حریفان دارد و در صورت حفظ جایگاه یا ارتقای آن به فینال این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها از امروز تا ۱۸‌تیرماه به‌مصاف رقبای خود می‌رود. شاگردان عطایی در این هفته با تیم‌های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان به میدان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند. بلندقامتان ایران درحالی به‌مصاف رقبای خود می‌روند که در دو هفته گذشته نیمی از بازی‌ها را واگذار و نیم دیگر آن‌ها را پیروز میدان شدند. هم‌اکنون ملی‌پوشان والیبال با چهار برد و چهار باخت در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تیم ایران تاکنون نتیجه را به تیم‌های ژاپن، برزیل، بلغارستان و هلند واگذار کرده و تیم‌های چین، استرالیا، آمریکا و کانادا را شکست داده است. تیم ملی والیبال کشورمان با کسب عنوان هشتمی وضعیت قابل قبولی در جدول رده‌بندی دارد؛ چرا‌که تیم نسبت به سال گذشته که در رده دوازدهم قرار داشت، بهتر عمل کرده است و شانس راهیابی به فینال را هم دارد. به‌هر‌حال در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهند کرد.

اگر شاگردان عطایی بتوانند در پایان هفته سوم همین جایگاه را حفظ کنند، باید شاهد حضور آن‌ها در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات باشیم. بدون‌شک آن‌ها نیم‌نگاهی برای صعود به مرحله نهایی دارند. در این هفته ایران باید به‌مصاف اسلوونی و صربستان برود. این دو تیم در جدول رده‌بندی چسبیده به ایران هستند و هرگونه لغزشی کار آن‌ها را سخت می‌کند. تیم‌های ایتالیا و لهستان هم در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و کار مقابل آن‌ها هم سخت خواهد بود.

ایران- لهستان

اولین جدال ایران در هفته سوم مقابل لهستان است. لهستانی‌ها با‌وجود جوان‌گرایی در تیم، اوضاع خوبی در جدول داشته و در رده نخست جدول قرار دارند. جدال ایران با لهستان همیشه با جذابیت زیادی همراه بوده است. اگر شاگردان عطایی در این دیدار پیروز شوند، صعود آن‌ها به فینال قطعی خواهد شد. دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان، بیست‌وپنجمین جدال تاریخ والیبال دو تیم است که در ۲۴ مسابقه قبلی، تیم ایران ۹ بار فاتح میدان بوده است و در پانزده مسابقه، این لهستانی‌ها بودند که پیروز میدان و مسابقه شدند.

ایران- ایتالیا

دومین حریف ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، ایتالیایی‌ها هستند. این تیم بعد از تغییر‌نسلی که داشت، وضعیت خوبی پیدا کرده است و همیشه باید این تیم را یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال جهان دانست. هم‌اکنون ایتالیایی‌ها با شش پیروزی در رده سوم قرار دارند. آخرین‌باری که دو تیم ایتالیا و ایران به‌مصاف هم رفتند، به المپیک توکیو برمی‌گردد که این مسابقه با نتیجه ۳‌بر ۱ به سود ایتالیا به پایان رسید.

ایران- اسلوونی

سومین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، جدال شاگردان عطایی با اسلوونی است؛ تیمی که پایین‌تر از تیم ایران است و با کسب سه پیروزی در جایگاه دهم قرار دارد. اسلوونی‌ها امیدوارند با صعود در جدول رده‌بندی به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

ایران- صربستان

آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، جدال با صربستان است. صرب‌ها هم شرایط مشابه با ایران دارند و با پیروزی در چهار مسابقه در یک‌قدمی تیم ایران در جایگاه نهم قرار دارند. تیم صربستان درحالی مقابل ایران به میدان می‌رود که کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان، هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->