تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل
سرخط خبرها

امضای قرارداد از راه دور زیر برگه ستاره جدید استقلال

  • کد خبر: ۱۱۵۷۵۵
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
امضای قرارداد از راه دور زیر برگه ستاره جدید استقلال
بازیکن جدید تیم استقلال قرارداد خود را با این باشگاه از راه دور امضا خواهد کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسوولان استقلال که برای توافق با محمد محبی به مشکل برخورده بودند پس از مدت‌ها مذاکره و طولانی شدن آن توانستند نظر مسوولان این تیم را جلب کنند و به توافق نهایی برسند.

ساپینتو سرمربی استقلال در تماس با سردارآجورلو اصرار زیادی به جذب محبی داشت زیرا این بازیکن به دلیل حضور در لیگ پرتغال مورد تایید سرمربی استقلال قرار گرفته است و وی نیز از مدیران خواست تا خواسته وی را انجام دهند.

از طرفی مدیران استقلال سرانجام توانستند نظر مسوولان سانتاکلارا را جلب کنند و با تمام خواسته‌های آنها موافقت کردند. مدیران این تیم پرتغالی در ابتدا خواستار دریافت 450 هزاردلار برای رضایت این بازیکن شدند و پس از آن این مبلغ را افزایش دادند اما استقلالی‌ها به دلیل اصرار ساپینتو خواسته مدیران تیم محبی را پذیرفتند و این انتقال نهایی شده است.

قرار است قرارداد اینترنتی امروز و فردا امضا شود و پس از آن محبی راهی کشورمان شود تا در هتل از وی رونمایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->