مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال همچنان بدهکار به سازمان لیگ

  • کد خبر: ۱۱۶۵۰۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
استقلال همچنان بدهکار به سازمان لیگ
صادق درودگر عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بار دیگر خبر از بدهکاری باشگاه استقلال به سازمان لیگ داده و به نظر می‌رسد چالش‌های مالی میان دو طرف همچنان پابرجا است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کشمکش میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد وصادق درودگر عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که چالش‌های بسیاری در هفته‌های آغازین لیگ گذشته با مصطفی آجورلو داشت بار دیگر خبر از پرداخت نشدن بدهی کارگزار باشگاه استقلال به سازمان لیگ داده است. دردوگر که پیش‌تر نیز بار‌ها گفته بود کارگزار باشگاه استقلال باید بدهکاری خود به سازمان لیگ را پرداخت کند بار دیگر تاکید کرده کارگزاری که باشگاه استقلال به سازمان لیگ معرفی کرده همچنان از پرداخت بدهی خود خودداری می‌کند. به این ترتیب باید منتظر ادامه اختلاف‌ها میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ بود. هرچند که نباید از این مهم غافل بود که باشگاه استقلال به گفته درودگر فصل پیش ۳۶ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهی داشته و اگر این مبلغ همچنان پابرجا باشد سران باشگاه استقلال در نقل و انتقالات دچار مشکل می‌شوند، چون ممکن است کارگزار این باشگاه به جای تزریق پول به باشگاه استقلال بدهی خود را به سازمان لیگ بپردازد که این موضوع قدرت نقل وانتقالاتی را از مسئولان باشگاه استقلال که قصد دارند در روز‌های آتی بازیکنان بزرگ‌تری را به خدمت بگیرند، خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->