شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

ماموریت ویژه عطایی برای جزیده

  • کد خبر: ۱۱۶۵۱۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
ماموریت ویژه عطایی برای جزیده
هدایت تیم ملی ب والیبال ایران در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی به عظیم جزیده سپرده شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی ب والیبال ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.
تمرینات تیم ملی ب والیبال ایران از چهارم خرداد با دو هدف آماده نگه داشتن بازیکنان برای حضور در رویداد‌های تیم ملی در صورت صلاحدید بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و حضور شایسته در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در فدراسیون والیبال آغاز شده است.
دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با پیشنهاد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مبنی بر سپردن مسئولیت تیم ملی ب به عظیم جزیده موافقت کرد.
بدین ترتیب جزیده که همراه تیم ملی والیبال ایران در لهستان بود، راهی تهران شد تا تمرینات تیم ملی ب را زیر نظر بگیرد.
مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. در گروه الف تیم‌های سودان، جمهوری آذربایجان، مراکش و کامرون قرار دارند و تیم ملی ب والیبال ایران نیز با پاکستان، ترکیه و قطر در گروه ب رقابت خواهد کرد.
در مسابقات والیبال زنان این بازی‌ها نیز شاگردان الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان در گروه الف با ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند. در گروه ب زنان نیز والیبالیست‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->