گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری
سرخط خبرها

در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۱۷۰۱۷
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال چه گذشت؟
لیگ برتر بسکتبال در فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ بصورت رفت و برگشت انجام می‌شود و ثبت قرارداد‌ها از این پس از دستی بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فددراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ، نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ، محسن معزی فر سرپرست دبیر فدراسیون، فریدون سلیمیان سرپرست کمیته داوران، اعضای مجمع و نمایندگان تام الاختیار ۱۱ باشگاه در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

مسابقات بصورت رفت و برگشت برگزار می‌شود
در این جلسه مقرر شد که مسابقات فصل جاری بصورت رفت و برگشت برگزار شود.
باشگاه موظفند برای میزبانی از امکانات سخن افزاری مناسب و قابل قبول اعم از کفپوش سالن، حلقه ها، اسکوربورد و رختکن با تجهیزات کامل الزامی است. تمامی تیم‌ها در میزبانی هم باید مجهز به سیستم IRS باشند.

ثبت قرارداد‌ها فقط بصورت الکترونیکی
باشگاه‌های لیگ برتری تا اول مردادماه نسبت به پرداخت بدهی به فدراسیون، بازیکنان و کادرفنی فرصت دارند.
قرارداد‌های باشگاه‌ها با بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی از این پس فقط بصورت الکترونیکی قابل قبول است و تیم‌ها تا اول شهریور ماه فرصت ثبت قرارداد در سامانه ملی را دارند.
فدراسیون بسکتبال هم کلیپ آموزشی ثبت قرارداد‌ها در سامانه ملی را برای باشگاه‌ها ارسال خواهد کرد تا فرایند الکترونیکی ثبت قرارداد‌ها بصورت کامل محقق شود. پس از ثبت نام تیم ها، تعداد‌های تیم‌های لیگ برتری و برنامه مسابقات اعلام خواهد شد.
باشگاه‌هایی که در لیگ برتر بسکتبال تیمداری می‌کنند باید از مجوز کمیسیون ماده پنج برخوردار باشند.
فصل نقل و انتقالات از اول مردادماه آغاز می‌شود.

انصراف شیمیدر از حضور در مسابقات
نمایندگان باشگاه‌های ذوب آهن، رعد پدافند هوایی، صنایع هرمزگان، توفارقان آذرشهر، مس رفسنجان، آویژه صنعت مشهد، کاله مازندران، نفت آبادان، اکسون، مس کرمان و مهرام در این جلسه حضور داشتند. باشگاه شهرداری گرگان هم با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نیاف.
نمایندگان باشگاه‌های پیکان، نظم آوران سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و شیمیدر در این جلسه حضور نداشتند.
شیمیدر بصورت رسمی انصرافش را اعلام کرده و سازمان لیگ اعلام حضور از باشگاه‌های پیکان، نظم آوران سیرجان و فولادمبارکه سپاهان را استعلام می‌گیرد چرا که هنوز بصورت رسمی انصراف این تیم‌ها از حضور در لیگ برتر اعلام نشده است.
تعداد تیم‌های لیگ برتر این فصل بعد از پایان ثبت نام تیم‌ها در سامانه ملی اعلام می‌شود و در صورتی که هر تیمی انصراف دهد، تیم دیگر جایگزین نمی‌شود و لیگ برتر با هر تعداد تیمی که ثبت نام کردند، برگزار می‌شود.
مسابقات لیگ برتر طبق مصوبه سازمان لیگ بصورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، اما این شیوه منوط به موافقت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->