نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

افشای جزئیات جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۱۱۷۵۰۲
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
افشای جزئیات جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
پاسخ منفی علی دایی ابقای دراگان اسکوچیچ را برای ادامه مسیر با تیم ملی فوتبال ایران به همراه داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از دو هفته پرحاشیه برای تصمیم گیری درباره سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصمیم به ابقای دراگان اسکوچیچ در غیر منتظره‌ترین حالت ممکن گرفت.

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیمی که در جلسه هفته گذشته خود مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ گرفت با پیشنهاد میرشاد ماجدی و دیگر اعضای هیأت رئیسه بدون اینکه صورت‌جلسه‌ای در این خصوص امضا کنند به صحبت‌های اسکوچیچ گوش دادند.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون و حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از این جلسه با چند تن دیگر از اعضای هیأت رئیسه جلسه‌ای غیر علنی را برگزار می‌کند که در آنجا مشخص می‌شود با وجود معرفی امیر قلعه نویی و جواد نکونام تنها با علی دایی مذاکره خود را ادامه دهند تا او بار دیگر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

از این رو تماس‌های متوالی و مستمر با علی دایی گرفته می‌شود تا او نظر خود را عوض کند و جانشینی دراگان اسکوچیچ را بپذیرد. با این حال دایی در تماس‌های چند باره‌ای که از سوی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و حتی نهاد‌های بالادستی با او گرفته می‌شود به هیچ وجه راضی به پذیرش این پیشنهاد نمی‌شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال از علی دایی خواستند تا شروط خود را ارائه دهد، اما او باز هم حاضر نمی‌شود موضوعی را اعلام کند تا اینگونه به هرگونه رایزنی برای بازگشت دایی به جایگاه سرمربی تیم ملی ایران پایان دهد.

پس از اطلاع وزارت ورزش از مخالفت دایی با این درخواست، پیشنهاداتی همچون امیر قلعه نویی و جواد نکونام روی میز ماجدی قرار می‌گیرد، اما مخالفت حداکثری با حضور آن‌ها مانع از هرگونه تصمیم در این خصوص می‌شود.

موضوعی که یکی از تصمیم گیرندگان ارشد فدراسیون فوتبال آن را تأیید کرد تا ابقای اسکوچیچ با «نه» علی دایی رابطه مستقیم پیدا کند.

ماجدی که با پوشیدن پیراهن استقلال تهران شایعات درباره موافقت با حضور قلعه نویی را قوت داده بود با حضور او مخالفت می‌کند. ضمن اینکه حضور او مخالفان جدی در بین اعضای هیأت رئیسه داشت تا بحث حضور این مربی نیز منتفی شود. جواد نکونام نیز با کمترین موافق نتوانست راهی به صحبت‌های جدی اعضای هیأت رئیسه پیدا کند.

موضوع مورد بررسی در جلسه هیأت رئیسه، مباحث قانونی مربوط به قرارداد با اسکوچیچ بود که باید اعضای هیأت رئیسه به طور کامل با آن موافقت می‌کردند که این امر نیز پس از پاسخ منفی علی دایی باعث شک تنی چند از آن‌ها شد تا در نهایت تصمیم بگیرند رأی به ابقای اسکوچیچ دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->