آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟
سرخط خبرها

ماجرای پوستر همایش «بررسی فقهی عقد موقت مستأجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره» چه بود؟

  • کد خبر: ۱۱۷۷۴۴
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
  • ۳
ماجرای پوستر همایش «بررسی فقهی عقد موقت مستأجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره» چه بود؟
روز ۲۱ تیرماه همایشی تحت عنوان «عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد که دشمنان تلاش کردند با جعل فتوشاپی عنوان پوستر احساسات مردم را تحریک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه همایشی تحت عنوان «عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد که در آن فریبا علاسوند، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده و کارشناس مسائل زنان درباره تلاش دشمنان برای ترویج بی‌عفتی و تخریب نهاد خانواده از طریق ترویج هم‌جنس‌گرایی سخنانی را ایراد کرد.

با وجود اینکه این همایش هیچ ارتباطی با موضوع عقد موقت نداشت، اما برخی دشمنان و جریان نفاق با استفاده از فتوشاپ پوستر این همایش را جعل کرده و نام همایش را به «بررسی فقهی عقد موقت مستأجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره» تغییر داده و در فضای مجازی منتشر کردند که هدف آن تخریب جریان انقلاب در هفته عفاف و حجاب و تهییج کردن اذهان عمومی بر علیه جریان فرهنگی انقلاب بود. همایشی که گزارش خبری آن همان روز با تیتر «روایتی از ابعاد ضدخانواده در سند ۲۰۳۰ / راهبرد غربی‌ها برای "ترویج هم‌جنس‌گرایی" در ایران» منتشر شد که مطالعه محتوای این گزارش عمق خباثت جریان نفاق در وارونه‌سازی حقایق را نشان می‌دهد.

نرگس انصاری، مشاور امور بانوان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که مسئول برگزاری همایش «عفاف و چالش‌های جدید» بوده، درباره این جعل ناشیانه و فتوشاپی پوستر همایش اظهار داشت: همه کسانی که با خانم فریبا علاسوند آشنا هستند، می‌دانند که ایشان کارشناس مسائل و مطالعات زنان است و به موضوعات فقهی تخصصی ورود نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: محتوای مطرح‌شده در این همایش تخریب فرهنگ عفاف از طریق تبلیغ هم‌جنس‌گرایی و مسائلی از این دست بود و موضوع این همایش هیچ ارتباطی به بحث عقد موقت نداشت و دشمنان در این شرایط که برخی مردم از نظر پرداخت اجاره بها با مشکلاتی روبه‌رو هستند، فرصت را مناسب دیده و تلاش کرده‌اند با یک توطئه شنیع احساسات مردم را تحریک کنند که امیدواریم با روشنگری فعالان رسانه‌ای این قبیل توطئه‌ها به سرعت رسوا شود.

انصاری ادامه داد: در ضمن از نظر فنی هیچ‌وقت نام یک همایش یک جمله بلند به شکلی که دشمنان در عنوان جعلی خود آورده‌اند، انتخاب نمی‌شود و این نکته نشان‌دهنده ناآگاهی دشمن و تلاش مذبوحانه و ناامیدانه آن‌ها برای تخریب جریان فرهنگی وابسته به انقلاب است.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) نیز اظهار داشت: داستان فتوشاپ نشست علمی عفاف و چالش‌های جدید که ۲۱ تیر ماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به همت مشاور امور زنان دانشگاه و معاونت فرهنگی و بسیج استادان برگزار شد، یکی از آن مصادیق آشکار سودهی خاص و وارونگی حقیقت است و ساحت ظریف جنگ شناختی را برملا می‌کند.

سیدعلی قاسم‌زاده افزود: این حرکت کودکانه و سفیهانه اتفاقا مصداق مثل «دزد ناشی به کاهدان می‌زند» است و البته مرا به یاد این جمله حضرت امام (ره) می‌اندازد که هرگاه دیدید دشمن روی چیزی حساس شده، بدانید مسیرتان صحیح و نقشه راهتان دقیق انتخاب شده است.

وی ادامه داد: امروز جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن جنگ شناختی و معرفتی است و از مصادیق این نبرد فرهنگی و رسانه‌ای تغییر باور‌ها و ایجاد شبهه در بسیاری از اصول مسلم و حقایق است. در دنیای پسامدرن حادواقعیت و وارونگی حقایق برای شکل‌دهی عواطف و نفوذ افکار خاص و کانالیزه‌شدگی اندیشه‌ها و انحراف اذهان عمومی از حربه‌های رسانه‌ای استکبار و برخی جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب است.

براساس این گزارش، به نظر می‌رسد نگرانی دشمنان درباره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و منحرف کردن اهداف همایش‌هایی مثل عفاف و چالش‌های جدید از اهداف اصلی چنین جعل‌های ناشیانه‌ای از سوی آن‌ها باشد. جریانی که با نقش‌آفرینی عناصر خودفروخته‌ای مثل «مسیح علی‌نژاد» تلاش می‌کند نگاه مترقی دین اسلام نسبت به زنان و جریان عفاف و حجاب را متحجر و عقب‌مانده جلوه دهد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
کمالپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
1
0
با سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
یعنی الان صاحب خانه ها با خانوم مطلقه که پول اجاره نداشته باشه هیچ رابطه ای نخواهند داشت ؟؟؟ شما در کره مریخ زندگی می کنید ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
0
0
اصلا هم اینجوری نیست.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->