نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

خاقانی: هواداران استقلال منتظر من باشند

  • کد خبر: ۱۱۷۷۴۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
خاقانی: هواداران استقلال منتظر من باشند
سبحان خاقانی، مهاجم مشهدی تیم استقلال بعد از جراحی پایش ابراز امیدواری کرده که در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سبحان خاقانی، مهاجم جوان تیم استقلال بعد از جراحی پایش ابراز امیدواری کرده هرچه زودتر به شرایط ایده‌ال بازگردد. او می‌گوید: «شکر خدا جراحی خوبی بود. جا دارد از پزشک معالجم تشکر کنم. همه چیز خوب انجام شد و بعد از چند روز ریکاوری و استراحت تمرینات فیزیوتراپی‌ام را شروع می‌کنم.»
آیا این شش ماه دوری از میدان برای خاقانی یک عقب ماندگی بزرگ را به وجود نخواهد آورد؟ سبحان به این سؤال هم پاسخ داده است: «به هر حال در ماه‌های منتهی به شروع جام جهانی برای هر بازیکنی مصدومیت خبر تلخی است و اگر هم من شانسی برای حضورم در تیم ملی قائل بودم با این مصدومیت دیگر از بین رفته است. اما همه این اتفاقات را به حساب قضا و قدر می‌گذارم و به آینده فوتبالی‌ام امیدوار باقی می‌مانم. من همه تلاشم را می‌کنم که بازگشت خوبی به فوتبال داشته باشم. خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ با چنین مصدومیت‌هایی مواجه شده‌اند، اما تلاش کردند و به اوج برگشتند. من هم همین هدف را دنبال می‌کنم، چون در سنی نیستم که بخواهم نا امید باشم.»

زمان دقیق بازگشت خاقانی به تمرینات استقلال و حضور در ترکیب استقلال کی خواهد بود؟ آیا او در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان خواهد رفت؟ سبحان پاسخ روشنی برای این سؤال دارد: «اگر همه چیز خوب پیش برود و مشکلی به وجود نیاید نیم فصل دوم می‌توانم برای استقلال بازی کنم. هواداران استقلال که در روز‌های اخیر به خاطر این مصدومیت به من لطف داشتند، منتظر بازگشتم باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->