بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

انتقاد «رحمان رضایی» از روند برکناری و ابقای اسکوچیچ در تیم ملی

  • کد خبر: ۱۱۷۸۲۸
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
انتقاد «رحمان رضایی» از روند برکناری و ابقای اسکوچیچ در تیم ملی
بازیکن اسبق تیم ملی و پروجا گفت: برکناری مربی هم رسم خودش را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع سابق تیم‌ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از تصمیمی که فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم‌ملی اتخاذ کرد، گفت: رفتار شایسته‌ای با اسکوچیچ انجام نشد و این باعث می‌شود او هیچ اقتداری در تیم‌ملی نداشته باشد. رحمان رضایی در گفت‌وگویی به رفت‌و‌برگشت اسکوچیچ در تیم‌ملی اشاره و اظهار کرد: فرایند اتفاقاتی که برای سرمربی تیم‌ملی افتاد، باعث شد کار سخت او در جام‌جهانی بسیار سخت‌تر شود. البته اگر در جام‌جهانی سرمربی تیم‌ملی باشد!

در فدراسیون، دوگانگی تصمیم وجود دارد

ملی‌پوش سابق کشورمان بیان کرد: اگر قرار به برکناری مربی باشد، این فرایند رسم و عرف خاص خودش را دارد. ابتدا باید قدرت‌های تصمیم‌گیر در فدراسیون، خودشان در‌این‌زمینه به جمع‌بندی می‌رسیدند، نه اینکه دوگانگی تصمیم وجود داشته باشد. بعد از جمع‌بندی باید سرمربی را در جلسه‌ای محرمانه توجیه و سپس جدایی او را اعلام می‌کردند. ضمن اینکه قبل از برکناری سرمربی باید جانشین او را هم انتخاب می‌کردند. این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: هیچ‌یک از این قواعد اجرا نشد و بعد از برکنار‌کردن اسکوچیچ، اختلاف‌نظر‌ها در‌این‌باره آشکار شد و سرانجام از‌آنجا‌که جانشینی هم برای او انتخاب نشد، دوباره خودش را باز‌گرداندند. این رفتار با یک سرمربی زننده است و به تحقیر او منجر می‌شود.

اگر اسکوچیچ صلاحیت ندارد، چرا ابقا شد؟

رضایی گفت: در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر اسکوچیچ در جام‌جهانی هم سرمربی ایران باشد، بازیکن مطمئن است که بعد از جام‌جهانی هیچ شانسی برای ادامه کار با تیم‌ملی ندارد و همین دیدگاه باعث می‌شود بازیکنان و به‌ویژه آن‌هایی که مخالف اسکوچیچ هستند، از او تمکین نکنند و دو‌دستگی بین بازیکنان تیم‌ملی هم افزایش پیدا کند. دست‌آخر هم دود همه این‌ها به چشم تیم‌ملی و فوتبال ایران می‌رود. کارشناس فوتبال گفت: یک روز اسکوچیچ را برکنار کردند و گفتند صلاحیت ندارد، چند روز بعد او را ابقا کردند. اگر صلاحیت ندارد که چرا ابقا شد و اگر صلاحیت دارد، کمیته فنی چطور تشخیص داد که او صلاحیت ندارد؟

کار دراگان بسیار سخت است

مدافع سابق تیم‌ملی ایران تأکید کرد: اسکوچیچ خودش را مستحق نشستن روی نیمکت تیم‌ملی در جام‌جهانی می‌داند و برای همین این رفتار تحقیرآمیز را تحمل کرد. اما کار او بسیار سخت است و من از الان پیش‌بینی می‌کنم تعدادی از بازیکنان تیم‌ملی مقابل او جبهه‌گیری می‌کنند. به‌عنوان کارشناس فوتبال و فردی که سال‌ها در تیم‌ملی بازی کرده است، از ملی‌پوشان درخواست می‌کنم در این مدت به‌دلیل منافع ملی، اختلاف‌های شخصی را کنار بگذارند و در کنار هم و برای هم از حیثیت فوتبال ایران در قطر دفاع کنند. وی در پایان بیان کرد: امیدوارم وضعیت به‌گونه‌ای باشد که آرامش به تیم‌ملی بازگردد و باتوجه‌به اینکه ملی‌پوشان ما بیشترشان لژیونر و حرفه‌ای هستند، رفتاری حرفه‌ای از خود نشان دهند و کارشان را با قدرت در تیم‌ملی ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->