شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

وقوع سیل مرگبار در استهبان فارس + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۸۱۳۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
  • ۱
وقوع سیل مرگبار در استهبان فارس + فیلم و جزئیات
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در سه شهرستان شرقی فارس، ۶ نفر جان باختند و عده‌ای مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل عبداللهی اظهار کرد: عصر امروز بارش باران فصلی در شهرستان‌های نی ریز و حوالی سلطان شهباز استهبان و داراب منجر به وقوع سیلاب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: این سیل از نی‌ریز به سمت استهبان جاری شد و پنج نفر که به عنوان گردشگر در محل وقوع سیل حضور داشتند، جان باختند و تعدادی هم مصدوم شدند.

عبداللهی افزود: عده‌ای نیز دچار آبگرفتگی و چندین خودرو نیز در رودخانه گرفتار شدند که نیروهای امدادی برای کمک به آنها ورود کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: نیروهای امدادی هنوز هم در محل حادثه برای بررسی جزئیات حضور دارند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز از اعزام ۱۲ تیم امدادی تخصصی هلال احمر فارس به مناطق درگیر حادثه سیل در شهرستان‌های استهبان و سروستان خبر داد.

حسین درویشی در این باره گفت: در پی بارش در مناطق شرقی فارس، رودخانه امامزاده سلطان شهباز رودبال بخش ایج شهرستان استهبان طغیان و خسارت هایی به بار آورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: تیم‌های تخصصی امداد و نجات هلال احمر فارس، از چهار شهرستان مجاور و درگیر به همراه دو تیم تخصصی سگ‌های تجسس به منطقه اعزام شدند.

درویشی بیان کرد: امدادرسانی در حال انجام است و  تمامی شعب هلال احمر استان به حالت آماده باش صد درصدی در آمدند.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این باره گفت: بر اثر بارش باران فصلی در ارتفاعات رودخانه پهنابه به سمت تفرجگاه سلطان شهباز استهبان متاسفانه تا این لحظه شش نفر، جان خود را از دست داده و چند نفر دیگر مصدوم شده اند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: حوالی عصر جمعه بر اثر بارش شدید باران فصلی در ارتفاعات بین نیریز و استهبان تعداد شش نفر از مسافران و شهروندان جان خود را از دست داده اند که با حضور به موقع نیروهای امدادی و انتظامی کار امداد رسانی و خدمات رسانی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: آمار تکمیلی متوفیان و مصدومان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

تعداد بازدید : 701
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
سلام ، تسلیت به کسانی که عزیزان خودشان را از دست داده اند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->