هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

ایلان ماسک به دنیای اسباب بازی‌ها وارد می‌شود!

  • کد خبر: ۱۱۸۲۸۳
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
ایلان ماسک به دنیای اسباب بازی‌ها وارد می‌شود!
ایلان ماسک به صورت رسمی اعلام کرده که قصد ورود به دنیای اسباب بازی و ساخت ماکت‌های فضایی را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت‌های ایلان ماسک به این قضیه معروف هستند که هرگز هزینه زیادی را برای بازاریابی صرف نمی‌کنند و در عوض به دنبال کنندگان بی‌شمار خود متکی می‌شوند. اما اکنون شرکت اسپیس ایکس قصد دارد تا به کمک شرکت اسباب بازی سازی ماتل، وارد عرصه بازاریابی شود.

این سازنده‌ی اسباب بازی در روز چهارشنبه اعلام کرد که سال آینده، عرضه‌ی اسباب بازی های مچ‌باکس را با الهام از شاتل‌های اسپیس ایکس آغاز خواهد کرد. مچ‌باکس چندین دهه است که مدل‌های اسباب بازی از انواع وسایل نقلیه را طراحی می‌کند. از تراکتور گرفته تا جت‌های جنگنده نظامی و … .

قرارداد بین این دو شرکت به مدت چندین سال تمدید خواهد شد، اما جزئیات دقیق اسباب بازی های آینده هنوز اعلام نشده است.

برایان بجلد، معاون اسپیس ایکس در بیانیه‌ای گفت: «تیم ایلان ماسک مشتاقانه منتظر همکاری با شرکت اسباب بازی سازی ماتل است تا برای نسل بعدی از کودکان کاشف و علاقمند به فضا، الهام بخش باشد».

پیش از این، مچ‌باکس به ساخت ماکت‌های کلکسیونی دیگری از وسایل نقلیه فضایی پرداخته است؛ از جمله شاتل فضایی و راکت موشکی ناسا. یکی دیگر از برندهای اسباب بازی قدیمی ماتل، «هات ویلز» نام دارد که نسخه‌های مینیاتوری از مریخ نوردهای «کنجکاوی» و «استقامت» تولید کرده است.

جالب است بدانید که از نظر فنی، این اولین وسیله‌ی نقلیه ماسک نخواهد بود که مدلی مینیاتوری و اسباب بازی دریافت می‌کند.

در سال ۲۰۱۸، هات ویلز یک مدل پلاستیکی از خودروی تسلا رودستر با رنگ قرمز گیلاسی را معرفی کرد که به عنوان بخشی از اولین پرتاب نمایشی موشک «شاهین» (فالکون) به سمت مریخ پرتاب شد.

قرار است این اسباب‌بازی‌ها در سال 2023 میلادی روانه بازار شوند و مطمئنا در کنار مجموعه‌ی «شعله‌افکن» شرکت Boring به یکی از ضروری‌ترین و محبوب‌ترین اسباب بازی های بازار تبدیل خواهد شد. مثل همیشه ایلان ماسک می‌داند کجا سرمایه گذاری کند!

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->