هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» از توییتر مهلت خواست!

  • کد خبر: ۱۱۷۳۱۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
«ایلان ماسک» از توییتر مهلت خواست!
پس از شکایت توییتر، ایلان ماسک به مدیران این پلتفرم پیشنهاد داده تا بهمن ماه به او فرصت بررسی بیشتر در مورد تعداد اکانت‌های جعلی را بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم حقوقی ایلان ماسک به طرح دعوی توییتر پاسخ داده و می‌گوید که این کمپانی خواستار محاکمه نامعقولی شده است. به نقل از بلومبرگ، تیم حقوقی ماسک می‌خواهد که این پرونده تا سال آینده رسیدگی نشود. در حالی که توییتر اصرار دارد با توجه به مفاد قراردادی که بین آن‌ها با ماسک بسته شده، هرچه سریع‌تر در شهریور ماه پیش رو دادگاه شکایت از ایلان ماسک برگزار شود؛ اما تیم حقوقی ایلان ماسک به مدیران توییتر پیشنهاد داده که تا ۲۴ بهمن ماه دست نگه دارند.

توییتر از نظر دادن در مورد این پیشنهاد خودداری کرده و همچنان به شکایت اولیه خودش که روز سه‌شنبه ثبت شده، استناد کرده است. توییتر ماسک را به تلاش برای فرار از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید این پلتفرم شبکه اجتماعی محکوم کرده است. بلافاصله پس از اینکه ماسک خبر پشیمانی از خرید Twitter را عمومی کرد، برت تیلور، رئیس هیئت مدیره کمپانی توییتر در روز سه‌شنبه شکایت‌نامه از ماسک را تحویل مجرای قضایی داد. ایلان ماسک تا روز جمعه هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده بود.

دلیل ماسک برای به هم زدن این قرار داد، این بود که توییتر اطلاعات واقعی را در اختیارش نگذاشته است تا تعداد اکانت‌های جعلی یا هرزنامه در این پلتفرم مورد ارزیابی قرار بگیرد. وال استریت ژورنال در این باره می‌نویسد: «اختلاف اصلی آن‌ها بر سر اکانت‌های فیک و هرزنامه است. همچنین ماسک به زمان زیادی برای بررسی دقیق‌تر این شبکه اجتماعی نیاز دارد».

شایان ذکر است، هفته آینده طی یک جلسه ۹۰ دقیقه‌ای در مورد زمان برگزاری دادگاه ایلان ماسک و توییتر تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->