نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مشکل تنیس حل شد مشکل بیلیارد رو شد!

  • کد خبر: ۱۱۸۶۴
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
مشکل تنیس حل شد مشکل بیلیارد رو شد!
قسمت دوم اختلاف نظر فدراسیون‌ها و اداره‌کل بر سر انتخاب اعضای مجامع
بهنام اخوت - هنوز یک ماه از اختلاف میان لیست اعلامی اعضای مجمع هیئت تنیس استان توسط اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون مذکور نمی‌گذرد که بار دیگر اختلاف نظر جدیدی این‌بار در هیئت بولینگ و بیلیارد مطرح شده است! این‌بار سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان می‌گوید انتخابات این هیئت به خاطر اختلاف دیدگاه فدراسیون و اداره‌کل بر سر لیست اعضای مجمع، برگزار نخواهد شد و به زمانی نامشخص موکول شده است! البته در این بین خبر‌های خوشی از اداره‌کل ورزش و جوانان به گوش می‌رسد که مشکل تنیس حل شده، اما اکنون باز صدای اهالی بولینگ و بیلیارد در آمده است، اتفاقاتی که سبب شده است کار به حکمیت دستگاه ورزش کشور بکشد!

نورمحمدی: فتاحی لیست خودش را به فدراسیون فرستاد
سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از نامشخص بودن برگزاری زمان انتخابات این هیئت خبر داد. با اعلام نورمحمدی، با تغییراتی که اداره‌کل ورزش‌وجوانان در لیست اعضای مجمع هیئت اعمال کرده است، زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست. نورمحمدی دراین‌باره گفت: «لیستی از افراد باسابقه در جامعه بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی که از سوی امیر زارعی، معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نیز تأیید شده بود به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارائه دادم، اما فرزاد فتاحی مطابق با نظر حمزه حکیم‌پور، یکی از نامزد‌های ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی، لیست اعضای مجمع انتخابی را تغییر داد و برای تأیید، به فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور ارسال کرد. فدراسیون آن لیست را تأیید نکرد و لیست دیگری برای اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی فرستاد.» وی افزود: «اگر اداره‌کل ورزش و جوانان در لیست اعضای مجمع تغییری ایجاد نمی‌کرد، مجمع انتخابی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی نهایتا تا انتهای آذر برگزار می‌شد، اما هم‌اکنون فدراسیون بولینگ و بیلیارد، خودش، برای مجمع لیستی ارائه کرده که با مخالفت اداره‌کل ورزش استان همراه بوده است. با این تفاسیر، برای مشخص شدن اعضای مجمع انتخابات هیئت، کار به حکمیت خواهد کشید.»

زارعی: کار بیلیارد به حکمیت کشید
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره اتفاقات مجمع تنیس و تکرار همان اتفاقات در خصوص مجمع بولینگ و بیلیارد گفت: «مشکل تنیس همین امروز حل شد. فدراسیون مستندات ما را پذیرفت و لیستی که اداره کل داده بود تأیید شد، اما در خصوص بولینگ و بیلیارد قضیه فرق می‌کند. فدراسیون و ما بر سر اسامی اعضای مجمع به اتفاق نظر نرسیدیم و از وزارت ورزش خواستیم طی جلسه‌ای بین ما و فدراسیون حکمیت کند.» امیر زارعی افزود: «این اختلافات طبیعی است. نه بار اول بوده است، نه بار آخر. همیشه این مسائل بوده است. در ماجرای مجمع گلف هم اگر یادتان باشد، مجمع را بدون حضور فدراسیون برگزار کردیم و تلاشمان این بود که به قانون عمل کنیم. برای ما فرقی ندارد چه کسی رأی بیاورد. ما موظفیم بهترین لیست را برای انتخابات به عنوان اعضای مجمع معرفی کنیم.»

۳ نامزد چشم‌انتظار یک لیست
حکیم‌پور، سلطانی و علی‌نژاد ۳ نامزد انتخابات ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی هستند. به اعتقاد برخی‌ها ۲ تن از آن‌ها نامزد‌های مدنظر اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون هستند و همه این دعوا‌ها برای رأی آوردن فرد مورد نظر است. با این همه، اکنون هر ۳ نامزد باید منتظر جلسه حکمیت وزارت ورزش باشند تا لیست نهایی اعضای مجمع برای رأی دادن به آن‌ها مشخص شود. حالا مشکل تنیس حل، و مشکل بولینگ و بیلیارد برای حکمیت رو شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->