تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس
سرخط خبرها

چشم والیبال مشهد به تصمیم مدیران شهرداری ورامین!

  • کد خبر: ۱۱۹۷۵۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
چشم والیبال مشهد به تصمیم مدیران شهرداری ورامین!
در فاصله کمتر از ۲۰ روز تا پایان مهلت ثبت قرارداد‌ها هنوز وضعیت خرید امتیاز لیگ برتری برای استان مشخص نیست

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیروز طی اطلاعیه‌ای، آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌های مردان ایران را اعلام کرد. با این اعلام، حالا رسما ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر والیبال تا ۲۷‌مرداد فرصت دارند تا برای عقد قرارداد با بازیکنان خود اقدام کنند.

در‌این‌میان نماینده مشهد، تیم والیبال چیپس‌کامل که پیش‌تر اعلام شده بود با نظر مساعد فدراسیون به شرط محقق‌شدن یک اتفاق، امسال می‌تواند در لیگ برتر حاضر شود، هنوز بلاتکلیف است؛ بلاتکلیفی‌ای که اگر سریع‌تر رفع نشود و تصمیم قاطعی در‌این‌باره گرفته نشود، ممکن است حتی در‌صورت حضور نماینده استان در لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شود، زیرا بلاتکلیفی منجر به بستن تیمی نصفه‌نیمه خواهد شد که در لیگ حرفه‌ای با هزینه‌های هنگفت، تاب مقاومت برابر غول‌های والیبال ایران را نخواهد داشت.

امید مشهد به شهرداری‌های ورامین و ارومیه!

مالک باشگاه چیپس‌کامل مشهد چندی پیش اعلام کرد که بعد‌از مذاکرات با رئیس فدراسیون برای اختصاص یک سهمیه به خراسان‌رضوی برای حضور در لیگ برتر والیبال، داورزنی به آن‌ها قول داده است در‌صورت نبود یکی از ۱۴‌تیم حاضر در لیگ برتر فصل آتی، سهمیه را به خراسان بدهند؛ این در حالی است که از مدت‌ها قبل هم زمزمه عدم حضور شهرداری ارومیه و ورامین در لیگ برتر فصل آتی مطرح بود. با این همه، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری شهر ارومیه که قطب والیبال کشور است، با وساطت فدراسیون می‌خواهد دوباره به میادین برگردد. اما هنوز شهرداری ورامین اصرار به این دارد که از لیگ کنار بکشد؛ اتفاقی که برای مشهد خوشایند خواهد بود و آن موقع باید رئیس خراسانی فدراسیون به وعده‌اش عمل کند.

مانع دریایی بر سر راه عمل به وعده!

هشتم مرداد، آخرین مهلت واریز مبلغ ورودی لیگ برتر والیبال از‌سوی فدراسیون بود که گذشت و بر‌اساس اخبار منتشرشده، دو باشگاه شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه، ورودی مسابقات را پرداخت نکردند. این اتفاق مشهد را به رویای بازگشت به لیگ برتر نزدیک‌تر می‌کند. با‌وجوداین طی روز‌های اخیر، زمزمه‌های جدیدی مطرح شده که این مهم را به تعویق انداخته است. از مازندران خبر می‌رسد یک تیم شمالی هم حالا مدعی حضورر در لیگ برتر است و خواستار گرفتن سهمیه شده؛ تیمی که نام و نشانش مشخص نیست، اما رقیبی جدی برای چیپس کامل در راه گرفتن امتیاز لیگ برتری یکی از دو شهرداری ورامین و ارومیه تلقی می‌شود.

مشهدی‌ها در صف «چیپس»!

اگرچه هنوز تکلیف تیم‌داشتن مشهد در لیگ برتر فصل آتی والیبال نهایی نشده است، برخی منابع می‌گویند والیبالی‌های شهر از همین حالا به فکر جمع‌وجور‌کردن یک تیم بومی هستند؛ مسئله‌ای که البته مدیرعامل چیپس هم آن را تکذیب نمی‌کند و می‌گوید برخی افراد برای کادر فنی یا کادر بازیکنان مدنظر هستند. بر‌اساس شنیده‌ها سعید مصطفی‌وند، محمد بهبودی، امین علوی و... بازیکنان مشهدی هستند که از همین حالا برای حضور در تیم مشهد به حالت آماده‌باش در‌آمده‌اند؛ نفراتی، چون حامد صمدی و مهدی فعال هم گزینه‌های بالقوه سرمربیگری این تیم هستند. تیمی که اگر امروز و فردا حیاتش در لیگ برتر مسجل شود، فرصت کمی برای تشکیل، بدن‌سازی و حضور در لیگ برتر فصل پیش رو خواهد داشت.

نگرانی مدیریتی؛ از فوتسال تا والیبال

با‌وجود همه تلاش‌ها برای حضور چیپس کامل مشهد در لیگ برتر والیبال، نگرانی‌های جدی برای اسپانسری این مجموعه وجود دارد. چیپس هم‌اکنون در لیگ برتر فوتسال هم تیم‌داری می‌کند و در قعر جدول مسابقات اوضاع و احوال خوبی ندارد؛ تیمی که عمده مشکلاتش به عقیده کارشناسان مشکلات، کادر فنی و حضور سرمربی در هیئت‌مدیره است و همین مسائل سبب شده مدیرعامل نتواند به‌راحتی در کادر فنی خود تغییر ایجاد کند؛ حالا تصور کنید همین باشگاه بخواهد در والیبال هم تیم‌داری کند! آن موقع ممکن است مشکلات مدیریتی بدتری دامان این تیم را بگیرد. مشکلاتی که سبب شود حواشی فوتسال، دامان والیبال را هم بگیرد یا برعکس، فوتسالی‌ها از هزینه‌کرد باشگاه در والیبال شاکی شوند و نظمشان به هم بریزد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->