اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

تغییر مدیریتی در استقلال در آستانه لیگ برتر؟

  • کد خبر: ۱۲۰۴۹۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تغییر مدیریتی در استقلال در آستانه لیگ برتر؟
در آستانه شروع لیگ برتر احتمال یک تغییر مدیریتی در استقلال وجود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اجلال نصیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال با پیشنهاد حضور در هیات مدیره مس سونگون تبریز روبرو شده است. نصیری که در باشگاه تراکتور تبریز شناخته شد و با مصطفی آجورلو در این باشگاه کار کرده بود، پس از حضور آجورلو در استقلال پست معاون اجرایی را برعهده گرفت.

او که بیشتر کار‌های اجرایی باشگاه را برعهده دارد با توجه به حضور در هیات مدیره باشگاه مس سونگون درخواست جدایی از استقلال را داده است، اما هنوز مشخص نیست با درخواست او موافقت می‌شود یا نه.

نصیری فصل گذشته به دلیل بحث سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مورد انتقادی زیادی قرار گرفت، چرا که خبر‌هایی رسیده بود که او باید مأمور وضعیت سربازی دو مدافع استقلال می‌شد. زمانی که باشگاه استقلال با سازمان نظام وظیفه وارد چالش شده بود، یکی از مقامات این سازمان اعلام کرد که موضوع مشمول شدن سربازی یزدانی و مرادمند را به نماینده باشگاه استقلال (نصیری) اطلاع داده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->