نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی»
سرخط خبرها

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۹۸۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم
پوستر و تصاویر جدیدی از فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند که چندروز دیگر در جشنواره فیلم ونیز و جشنواره تورنتو اکران خواهد شد، منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیوند که نوید محمدزاده و امیر آقایی بازیگران اصلی آن هستند، امسال نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز و پس از آن در بخش سینمای معاصر چهل و هفتمین جشنواره فیلم تورنتو نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

این فیلم داستان مردی نابینا (نوید محمدزاده) را دنبال می‌کند که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود و چهل و هفتمین جشنواره فیلم تورنتو نیز از ۸ تا ۱۸ شهریور (۱۷ تا ۲۷ شهریور) در کانادا برپا خواهد شد.

«شب، داخلی، دیوار» به تهیه‌کنندگی علی جلیلولند، سومین فیلم وحید جلیلوند در جشنواره ونیز و اولین تجربه او در بخش رقابتی اصلی این رویداد مهم سینمایی است. نخستین فیلم او با عنوان «چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت» در سال ۲۰۱۵ در افق‌های نمایش داده شد و فیلم بعدی او «بدون تاریخ، بدون امضا» نیز در این بخش حضور داشت که جایزه بهترین کارگردانی و همچنین بهترین بازیگر مرد (محمدزاده) را کسب کرد و در ادامه به عنوان نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار انتخاب شد.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

کمپانی «Match Factory» مستفر در آلمان، حق پخش جهانی فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته جدید وحید جلیلوند را در اختیار دارد.

منبع: ایسنا


در ادامه بخوانید

همه چیز درباره فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند + تیزر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->