نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مدیرعامل باشگاه امید وحدت: همه چیز شبیه یک فیلم سینمایی بود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۲۱۸۹
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
مدیرعامل باشگاه امید وحدت: همه چیز شبیه یک فیلم سینمایی بود+ فیلم
مدیرعامل باشگاه امید وحدت در خصوص اتفاقاتی که منجر به انتقال امتیاز شهرخودرو به این تیم شد، گفت: همه چیز شبیه یک فیلم سینمایی پیش رفت.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا چوپان افزود: در ابتدا با مسئولین پیام توافق کردیم اما در ادامه آن چیزی که مدنظر ما بود محقق نشد. بعد از آن به دنبال چند امتیاز لیگ یکی بودیم که باز هم اتفاقی نیفتاد تا اینکه یک توافق اولیه با حمیداوی مالک شهرخودرو صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یک چک ضمانت ۲۴ میلیاردی به جناب حمیداوی دادیم، آن هم در شرایطی که خود مجموعه شهرخودرو دو مجموعه دیگر را در خارج از استان برای این امتیاز هماهنگ کرده بود. در نهایت ۳ روز قبل از قرعه کشی با یک چک ۲۵ میلیاردی، بحث انتقال را نهایی کردیم.

چوپان اظهار داشت: شب گذشته ساعت ۲۱ توافق نامه نهایی امضا شد. البته ۴۰ روز زمان داریم تا مباحث مالی را به نتیجه برسانیم.

وی به بحث بدهی های اين باشگاه هم اشاره کرد و گفت: طبق اعلام سازمان لیگ ۳ونیم میلیارد بدهی داخلی داریم که این عدد مربوط به بازیکنان و کادرفنی های گذشته ما می شود. در حوزه بین المللي هم بدهی کوزین و میروسلاو در مجموع نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان است که ظرف ۷۲ ساعت آینده پرداخت خواهد شد. باشگاه یک سری بدهی های مالی دارد، البته مقداری طلب هم بابت تبلیغات محیطی، گل محمدی و ... وجود دارد که در مجموع بدهی و طلب های این باشگاه در نهایت منفی ۷ میلیارد است.

مدیرعامل باشگاه امید وحدت درخصوص پشتوانه های مالی مجموعه هم اظهار کرد: مجموعه ما تشکیل شده از چند فعال اقتصادی در حوزه های مختلف که به دنبال کارهای رسانه ای هم نیستیم و اصلا به فکر منافع مالی برای ادامه کار هم نیستیم. صرفا برای دلسوزی پای به میدان گذاشتیم و امیدواریم یک بار دیگر این تیم را به روزهای خوبش برگردانیم.

وی تصریح کرد: تا ۵ هفته اول انتظار نتیجه گیری نداریم و عملکرد باشگاه را از هفته ششم به بعد ارزیابی می کنیم. برنامه های ما برای صعود به لیگ برتر ۲ ساله است و امیدواریم در فصل اول، رتبه تک رقمی کسب کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->