واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

تکذیب رد صلاحیت تاج از سوی حراست فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۱۲۲۴۵۸
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تکذیب رد صلاحیت تاج از سوی حراست فدراسیون فوتبال
درحالی که برخی جریان‌های خبری از رد صلاحیت تاج از سوی برخی نهاد‌های قضایی پرده برداشته بودند، حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد تاج رد صلاحیت نشده و همچنان درانتخابات شرکت خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، این روز‌ها نام مهدی تاج با حواشی متعددی همراه است و درباره او اخبار بسیاری به گوش می‌رسد. درواقع تاج تبدیل به پر خبرترین کاندید فدراسیون فوتبال شده و به تازگی برخی مدعی شده‌اند او رد صلاحیت شده و قوه قضاییه این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است. این خبر را، اما رئیس حراست فدراسیون فوتبال تکذیب کرده است. محمد حسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال در این باره گفت: «با توجه به گمانه زنی‌ها و حاشیه‌های بوجود آمده در خصوص تعیین  صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال تا کنون هیچ عدم احراز صلاحیتی از هیچ نهادی به این حراست که مسئول پیگیری اینگونه مکاتبات است واصل نشده است.» با این ترتیب تاج می‌تواند همچنان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و به احتمال زیاد رقابت بسیار داغی میان او و دو کاندیدای دیگر (عزیزمحمدی و ماجدی) به وجود خواهد آمد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->