نماینده مجلس: حضور مقامات ۸۰ کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهوری در تهران + ویدئو پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت والده‌ی حجة‌الاسلام سید ابوالفضل بهاءالدینی پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم فاضل حجه‌الاسلام علیرضا کریمی تکلیف وزرای دولت چهاردهم پس از مراسم تحلیف مشخص خواهد شد دیدار پزشکیان-پوتین در نشست بریکس ۲۰۲۴ ورود برخی مقامات و رهبران کشورهای خارجی به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان جزئیات برنامه مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» اعلام شد گفتگوی تلفنی مکرون و نتانیاهو درباره تنش ها با لبنان سفر نتانیاهو به واشنگتن برای طولانی کردن جنگ کاخ سفید: در حال رایزنی مداوم با اسرائیلی‌ها و لبنانی‌ها هستیم آتش سوزی‌های گسترده در شمال فلسطین اشغالی (۷ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان با خانواده شهید آل هاشم دیدار کرد جزئیاتی جدید از برگزاری مراسم تحلیف پزشکیان درگیری‌های خونبار در پاکستان با ۳۵ کشته (۷ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کار ادارات بجنورد و خراسان شمالی از فردا تغییر کرد (۸ مرداد ۱۴۰۳) وحشت جنگ با حزب الله، شمال سرزمین‌های اشغالی را فلج کرد روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا دخالت ندارد ظریف: عارف سیاستمدار پاکدست و معتدلی است هنیه: سوم آگوست روز ملی و جهانی یاری غزه و اسرای فلسطینی است بلینکن: تنش ها در مرز لبنان نباید افزایش یابد
سرخط خبرها

بازگشت ناامنی به منطقه سبز بغداد| درگیری نیرو‌های امنیتی عراق با مهاجمان مسلح در منطقه الخضرا

  • کد خبر: ۱۲۳۴۸۲
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
بازگشت ناامنی به منطقه سبز بغداد| درگیری نیرو‌های امنیتی عراق با مهاجمان مسلح در منطقه الخضرا
منابع خبری لحظاتی پیش از بازگشت ناآرامی‌ها به منطقه الخضراء خبر دادند. درگیری‌ها با برخی عناصر مسلح وابسته به جریان صدر هم اکنون اطراف ساختمان الضیافه تمرکز دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناآرامی و درگیری‌های مسلحانه در منطقه سبز بغداد به سبب اقدامات گروهی از عناصر مسلح وابسته به جریان صدر دوباره از سرگرفته شد.

منابع خبری از دور جدید درگیری‌ها در منطقه الخضرا در سایه استقرار گسترده نیرو‌های امنیتی خبر دادند.

به گفته خبرنگار شبکه المیادین، درگیری‌ها هم‌اکنون اطراف ساختمان الضیافه تمرکز دارد و نیرو‌های امنیتی عراق با مهاجمان مسلح درگیر هستند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون و بعد از درگیری بین نیرو‌های ویژه و افراد مسلحی که داخل منطقه سبز پراکنده شده‌اند، بغداد فلج شده و تمام فعالیت‌ها در آن تعطیل است.

شبکه المیادین همچنین از زخمی شدن چندین نفر از میان طرف‌های درگیر اطراف منطقه سبز بغداد خبر داد و افزود: ۵ قبضه خمپاره به منطقه سبز اصابت کرده، این درحالی است که این منطقه صبح امروز با ۴ خمپاره دیگر نیز هدف گرفته شده بود.

این گزارش می‌افزاید: ارتش عراق نیرو‌های کمکی و مازادی را از منطقه الکرخ به منطقه الرصافه اعزام کرده است و نیرو‌های امنیتی به تلاش‌های خود برای جلوگیری از ورود عناصر مسلح به منطقه سبز ادامه می‌دهند.

پیش از این منابع عراقی از آرامش نسبی در عراق خبر داده و گزارش دادند که فقط منطقه سبز در پایتخت عراق شاهد درگیری‌های پراکنده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->