تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

آرزوی موفقیت آجورلو برای تاج

  • کد خبر: ۱۲۳۴۸۴
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
آرزوی موفقیت آجورلو برای تاج
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال برای مهدی تاج بعد از ریاست فدراسیون فوتبال آرزوی توفیق کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال از اینکه می‌بیند فدراسیون فوتبال صاحب رئیس شده، خوشحال است: «خدا را شکر می‌کنم  که فوتبال رئیس خود را شناخت. رئیس فدراسیون، شخصیت مهمی برای فوتبال کشور است. بین سه گزینه که همگی محترم و قابل احترام هستند، جناب آقای تاج انتخاب شدند و به ایشان تبریک می‌گویم. امیدوار هستم در اولین فرصت مشکلات تیم ملی را حل کنند. مردم توقع خاصی از تیم ملی دارند. فرصت کمی هم داریم، انشالله همه به تیم ملی کمک کنیم تا خواسته‌های مردم را اجابت کنیم.» آجورلو یکی از افرادی بود که احتمال حضورش در انتخابات می‌رفت. چه شد که او ترجیح داد در این رقابت شرکت نکند؟ مدیرعامل استقلال پاسخ این سوال را هم می‌دهد: «حضور من مهم نیست. مهم این است که امروز فوتبال رئیس دارد و آقای تاج، رئیس هستند و من نیز تمام تلاشم این است که کاری را نیمه‌کاره رها نکنم. انشالله کاری را که در استقلال شروع کرده‌ایم به ثمره برسانیم، سپس درباره بحث‌های دیگر می‌توان فکر کرد.»

آیا تاج به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد؟ پاسخ این سوال را هم مدیرعامل استقلال می‌دهد: «به نظر من آقای تاج سابقه فوتبالی دارد، کار مدیریتی کرده و به نظر می‌رسد که باید از هر آنچه که در گذشته بوده بگذریم. باید همه اتحاد داشته باشند و به ایشان کمک کنند. ایشان نیز متقابلاً به فوتبال ایران کمک کنند و این فرصت گران‌بهایی که مجدداً به ایشان رسیده را قدر بدانند و مشکلات فوتبال ایران را حل کنند.»

مدیرعامل استقلال نسبت به شایعاتی که پیرامون لغو جلسه منتشر شد نیز این واکنش را نشان داده است: «واقعا جای تعجب بود. من درنیمه شب شنیدم مراسم لغو شده و در جلسه بودم که فهمیدم انتخابات برگزار می‌شود. خودم را سریع به محل برگزاری رساندم. به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم و انشالله از تنش‌ها دور شویم و به خصوص مشکلات اداری باشگاه‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ را حل کنیم. آقای تاج نیز این مسئولیت را دارند که به این موضوع توجه خاصی داشته باشند. خواسته همه مردم این است که به تیم ملی توجه داشته باشند. همچنین باید موضوع فوتبال کشور که بخش اعظم آن باشگاه‌ها هستند توجه خاص داشته باشد. این انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شد. ان‌شاءالله فوتبال به سمت دو سال با آرامش‌تر برود.» آجورلو درحالی بعد از برگزاری انتخابات این اظهارات را انجام داده که شیوه برگزاری را هرگز درشان ایران نمی‌داند و براین باوراست باید اصلاحاتی انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->