پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تیم فصل بعد مجتبی یوسفی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۳۶۹۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تیم فصل بعد مجتبی یوسفی مشخص شد
مجتبی یوسفی به نماینده اردکان در لیگ برتر والیبال پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی یوسفی در گفتگو با ایسنا در خصوص انتخاب ایفای اردکان اظهار کرد: پیش از این سابقه بازی در خاتم اردکان را در کارنامه داشتم و اتفاقا حضور در این تیم مصادف شد با دعوتم به اردوی تیم ملی. امیدوارم مجددا بتوانم در این شهر بدرخشم و زیر نظر آرمات، علاوه بر فتح لیگ ایران به پیراهن مقدس تیم ملی هم برسم.

وی در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال سال جاری افزود: تصور می‌کنم رقبای سرسختی برای رسیدن به هدف داریم، اما ایفا سرام اردکان قطعا یکی از مدعیان خواهد بود. بازیکنان خوبی مثل جواد کریمی در این تیم حضور دارند و از همه مهمتر، مربی بادانشی مثل مسعود آرمات هدایت این تیم را بر عهده دارد. امیدوارم با همدلی بازیکنان و دانش کادر فنی به موفقیتی بزرگ برسیم.

یوسفی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد، در خصوص حضور نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال پس از چند سال وقفه خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که دیرتر تیمم را انتخاب کردم، حضور تیمی از مشهد در لیگ برتر والیبال بود. مشهد و خراسان رضوی همواره مملو از استعداد و ظرفیت هستند و حیف است که تیمی از این شهر والییبال‌خیز در لیگ برتر حضور نداشته باشد. مردم هم علاقه فراوانی به والیبال دارند و مشاهده کرده‌اید که همواره سالن مهران مشهد مملو از جمعیت می‌شود.

وی درباره علت نپیوستنش به تیم مشهد گفت: من موضوعات مالی با این تیم نداشتم و همراه با تیم‌هایی که نماینده مشهد بودند، به احترام جبار قوچان‌نژاد به همراه بازیکنان مشهدی سفید امضا کردیم، اما توقعم این بود که حداقل به عنوان یک بازیکن مشهدی قدری برای مشهدی‌ها احترام قائل شوند و با ما تماس بگیرند. متاسفانه مدت‌زمان زیادی هم منتظر ماندم، ولی گویا نیازی به من نداشتند و کسی با من تماس نگرفت. برای این تیم با هر مربی که وارد مسابقات شود، آرزوی موفقیت می‌کنم، اما فکر کنم بهتر بود به بازیکنان بومی احترام بیشتری بگذارند و حداقل یک تماس بگیرند.

مجتبی یوسفی علاوه بر کسب عنوان سومی والیبال ایران با لباس ثامن‌الحجج مشهد، با تیم خاتم اردکان و سایپای تهران به نایب‌قهرمانی لیگ دست یافت و با تیم فولاد سیرجان و بانک سرمایه طعم قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران را هم چشیده است.

او در دوران ولاسکو، کواچ و کولاکوویچ به اردوی تیم ملی والیبال هم دعوت شد. یوسفی به همراه تیم خاتم اردکان در مسابقات آسیایی قهرمان و بهترین لیبروی تورنمنت شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->