حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند
سرخط خبرها

ساپینتو: مجیدی دفاع را دوست داشت، من حمله

  • کد خبر: ۱۲۳۸۷۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
ساپینتو: مجیدی دفاع را دوست داشت، من حمله
ریکاردو ساپینتو درحالی که تاکید کرده حرفی علیه فرهاد مجیدی به زبان نیاورده دوباره تاکید کرده که سبک بازی‌اش هجومی است درحالی که مجیدی سبکی کاملا دفاعی داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی استقلال بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهاراتی علیه سبک بازی فصل پیش استقلال انجام داد که در واقع یک حمله جدی به سیاقی بود که فرهاد مجیدی در فصل گذشته به کار می‌گرفت. ساپینتو، اما آن اظهارات را تعدیل کرده و جور دیگری حرف می‌زند تا حامیان خودش را حفظ کند. او اظهارات تازه‌ای را به زبان آورده است: «من می‌توانم توضیح بدهم؛ گاهی ترجمه و زبان مادری متفاوت است. وقتی به اینجا رسیدم گفتم مربی و تیم قبلی عالی کار کرده بودند و قهرمانی را به آن‌ها تبریک گفتم؛ آن‌ها در هیچ دیداری نباخته بودند. یک سوالی درباره نظم خط هافبک ما بود و من هم گفتم استقلال فصل قبل ایده متفاوتی داشت و خیلی فشرده بودند و خط امن دفاعی داشتند و موقعیت داشتند. ایده مربی قبلی فشرده کار کردن بود. ایده من از بازی متفاوت است؛ من دوست دارم تیم تهاجمی باشد و پرس بالا انجام بدهم و تیم حریف را کنترل کنم تا حفظ توپ بیشتری داشته باشم. انجام این بازی و گذشتن از تیم حریف، کار ساده‌ای نیست.»

از تیم ساپینتو بابت نداشتن یک هافبک طراح انتقاد می‌شود. سرمربی استقلال در واکنش به این ایده نیز حرف‌هایی دارد که جالب توجه است: «ما در سیستم متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته کار می‌کنیم؛ می‌توانیم با پلی‌میکر یا بدون پلی‌میکر بازی کنیم و این بستگی به سیستم بازی دارد. بازیکنان ما آماده هستند که سیستم‌های متفاوتی بازی کنند و این برای من مهم است. باید اعلام کنم که من از شرایط استقلال راضی هستم. همه سخت کار می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که تا الان بازی نکرده‌اند و آن‌ها هم زمان لازم را خواهند داشت تا به بازی اضافه شوند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->