فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهماندوست: ساعی روی لبه پرتگاه است و باید به او کمک کرد

  • کد خبر: ۱۲۳۹۳۵
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
  • ۱
مهماندوست: ساعی روی لبه پرتگاه است و باید به او کمک کرد
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان‌ از لزوم حمایت از هادی ساعی گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: همه باید به ساعی کمک کنیم تا تکواندوی ایران به روز‌های خوبش بازگردد. رضا مهماندوست درباره بازگشت مجدد به تیم ملی تکواندوی آذربایجان به عنوان سرمربی و اینکه قرارداد وی تا المپیک پاریس خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: در آذربایجان نه قرارداد می‌بندند و نه دو‌طرف چیزی امضا می‌کنند.

هر زمان که به این نتیجه برسند با طرف مقابل نمی‌خواهند کار را ادامه بدهند، خیلی راحت و بدون مشکل او را کنار می‌گذارند و تا هر زمانی هم خوب کار کنی و رضایت داشته باشند، به کار ادامه می‌دهی. سال‌هاست بدون قرارداد با آذربایجان کار می‌کنم و در دور جدید نیز همین‌گونه است. البته در رشته‌هایی مثل فوتبال و والیبال با سرمربی و دیگر‌اعضای کادر فنی مثل کشور‌های دیگر قرارداد می‌بندند.

مهماندوست در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از بازگشت مجدد به تیم ملی آذربایجان، مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون ایران برای قبول هدایت تیم ملی ایران داشته است، گفت: پیشنهادی به من داده نشد و تماسی هم نگرفتند. از سویی با توجه به حقوقی که من از آذربایجان می‌گیرم و حتی راضی به نیمی از آن هم بودم، احتمالا فدراسیون به‌خاطر مشکلات مالی توان پرداخت آن را ندارد. البته آن‌ها می‌توانستند تماس بگیرند که اصلا با چه مبلغی حاضر به کار هستی؛ اما خبری نشد و من هم نمی‌توانستم بیکار بمانم.

از سوی‌دیگر فدراسیون با بیژن مقانلو تا جهانی مکزیک قرارداد دارد و اینکه در میانه راه قطع همکاری کنند، حرفه‌ای نیست و امری طبیعی است. او در ادامه بر لزوم حمایت از هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، تأکید کرد و گفت: با توجه به نتایج سال‌های اخیر و کار دشوار تکواندو، ساعی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون بر روی لبه پرتگاه حرکت می‌کند و همه ما باید به او کمک کنیم تا تکواندو به روز‌های اوجش بازگردد، در غیر این‌صورت با یک اشاره به پایین پرتاب می‌شود و این موضوع به ضرر تکواندوی ایران تمام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
مهماندوست !!!!!!!!!! مهمان که همه اش میاد باید بزاری جلوش بلنبونه . اونم تو این گرونی ها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->