خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد
سرخط خبرها

سردار اشتری: تمهیدات ویژه پلیس برای سرعت‌بخشی در صدور گذرنامه| امنیت کامل در مرز‌ها برقرار است

  • کد خبر: ۱۲۳۹۹۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
سردار اشتری: تمهیدات ویژه پلیس برای سرعت‌بخشی در صدور گذرنامه| امنیت کامل در مرز‌ها برقرار است
فرمانده کل انتظامی به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ گذر ویژه اربعین حسینی را درخواست کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری در حاشیه یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: بحمد الله تمامی مرز‌های کشور به ویژه مرز‌های ایران و عراق از امنیت کامل و مطلوبی برخوردارند و تردد زائران اربعین حسینی نیز به خوبی در پایانه‌های مرزی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد گیت‌های بازرسی در پایانه‌های مرزی ایران و عراق افزایش یافته گفت: همکاران من هم برای تامین امنیت زائران در پایانه‌ها مستقر شدند و علاوه بر این در تمامی مسیر‌های تردد زائران در داخل کشور نیز آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور به تراکم حضور مردم در دفاتر پلیس +۱۰ طی روز‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه رسیدگی به درخواست صدور و تمدید گذرنامه سرعت بیشتری پیدا کند تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و در این خصوص همکاران من هم بعد از ساعت وقت اداری حتی تا پاسی از شب حضور دارند و در ادارات گذرنامه هم بیشتر از دفاتر پلیس +۱۰ حضور دارند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و ان شاء الله با اقدامات خوبی که صورت گرفته تا یکی، دو روز آینده شاهد کاهش تراکم جمعیت در دفاتر پلیس+۱۰ خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی یک توصیه ویژه به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند می‌خواهم با توجه به اینکه فرآیند صدور و تحویل گذرنامه کمی زمان‌بر است هنگام مراجعه به دفتر پلیس+۱۰ صدور برگ موقت گذر ویژه اربعین که مدت اعتبار آن هم یک ماه است را درخواست کنند و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کرده و در این سفر معنوی شرکت نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->