تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران
سرخط خبرها

کابوس والیبال ایران کامل شد!

  • کد خبر: ۱۲۴۷۰۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کابوس والیبال ایران کامل شد!
تیم ملی والیبال بعد از نمایش ضعیف برابر برزیل در رنکینگ جهانی سقوط کرد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان با همه فراز‌و‌نشیب‌هایش برای ملی‌پوشان ایران به پایان رسید. احتمالا طرف‌داران والیبال در ایران درباره این مسابقات رؤیا‌های بزرگ‌تری نسبت به حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی در سر می‌پروراندند، اما شرایط اصلا باب میل ما پیش نرفت. تیم‌ملی در مرحله گروهی دو پیروزی کسب کرد؛ اما عملکرد نگران‌کننده مقابل مصر و البته نمایش بسیار بد برابر هلند، زنگ خطر را برای والیبال ایران به صدا درآورد. تاوان شکست مقابل هلند در بازی آخر مرحله گروهی برخورد به برزیل در یک‌هشتم نهایی بود.

بسیاری از مواقع بوده که والیبال ایران از یک تورنمنت بزرگ حذف شده، اما عملکرد فوق‌العاده ما تلخی کنار‌رفتن از مسابقات را تا حدود زیادی کاسته است؛ ولی در قهرمانی جهان‌۲۰۲۲ اصلا چنین احساسی برای ما وجود نداشت. این درحالی بود که رقیب آسیایی ما یعنی ژاپن ۲۴ساعت قبل از دیدار ایران تا آستانه شکست قهرمان المپیک و لیگ‌ملت‌ها یعنی فرانسه پیش رفته بود و درنهایت با سری بالا از مسابقات کنار رفت. باخت ایران مقابل تیم‌ملی والیبال برزیل از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز بدون واکنش باقی نمانده و در جدیدترین رنکینگ اعلام‌شده FIVB کابوس والیبال ایران تکمیل شده است.

تیم‌ملی ایران که بعد از باخت به هلند در رده نهم فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفته بود، بعد از شکست مقابل تیم قدرتمند برزیل که قهرمانی در المپیک را نیز در کارنامه دارد و تیمی پرافتخار در دنیای والیبال شناخته می‌شود، بازهم سقوط کرد و در رده دهم قرار گرفت تا بعد از چند ماه دوباره در این رنکینگ حس تلخ دو‌رقمی‌شدن را تجربه کنیم. این سقوط ایران در رده‌بندی جهانی درحالی است که تیم‌ملی والیبال ایران پس از پایان مرحله گروهی و شکست مقابل هلند، با ۲۷۳امتیاز در رده هشتم جهان قرار گرفته بود. والیبال ایران با وجود شکست مقابل برزیل و نتیجه‌گرفتن رقبا با دو پله سقوط در رده دهم ایستاده و ۲۶۷‌امتیازی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->