واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

ماجرای فوت شیلر رسولی، زنی که برای ممانعت از تعرض خود را از طبقه دوم پرت کرد + فیلم وداع با پیکر شیلر

  • کد خبر: ۱۲۵۰۵۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
  • ۳۲
ماجرای فوت شیلر رسولی، زنی که برای ممانعت از تعرض خود را از طبقه دوم پرت کرد + فیلم وداع با پیکر شیلر
شلیر رسولی، خانم ۳۶ ساله مریوانی (اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد) از ترس تجاوز خود را از پنجره منزل ۲ طبقه خود به پائین پرتاب کرد و جان خود را از دست داد. 

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه تلخ که در روز پنج شنبه هفدهم شهریور ماه رخ داد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و به یکی از سوژه‌های روز تبدیل شده است. معاون رئیسی به مرگ اندوهناک شلیر رسولی برای فرار از تجاوز، واکشن نشان داد.

انسیه خزعلی در توییتر نوشت:

ماجرای فوت شیلر رسولی، زنی که برای ممانعت از تعرض خود را از طبقه دوم پرت کرد + فیلم وداع با پیکر شیلر

ماجرای خودکشی شلیر رسولی چه بود؟

گفته ها حاکی از آن است که مردی از اهالی روستا به نام «گ.ق»، که از آشنایان شلیر بوده است این زن را به خانه دعوت میکند و خانم رسولی هم که گویا دوست همسر این مرد بوده به خانه آنها می رود اما متوجه می شود که همسر این مرد در خانه نیست و او قصد تعرض دارد!

شلیر رسولی زن متاهل ۳۶ ساله و مادر دو فرزند بود. او در شهرستان مریوان از شهرهای استان کردستان، در نزدیکی مرز باشماق و در چندکیلومتری عراق زندگی می‌کرد.

یکی از رسانه‌ها از قول یک فرد محلی نوشته:‌ «در روزی که شلیر از ساختمان دوطبقه به پایین پرت شد، همراه زنان دیگر محله در مقابل منزلشان مشغول صحبت بودند که متهم به قتل از بالکن خانه‌اش شلیر را صدا می‌زند و می‌گوید همسرش بدحال است. شلیر وقتی برای کمک خودش را می‌رساند، متوجه می‌شود که مرد دروغ گفته و کسی در خانه نیست. به دنبال راه فرار راهی بالکن می‌شود و از طبقه دوم به پایین می‌افتد؛ اما مشخص نیست خودش افتاده یا مرد متعرض او را به پایین پرت کرده است.

همسایه شلیر در هنگام فرار، علاوه بر شلیر فرد دیگری را نیز مصدوم کرده است. او وارد خانه‌ای که درش باز بوده می‌شود، دهان زن صاحبخانه را می‌گیرد و او را تهدید می‌کند که سر و صدا راه نیندازد تا بتواند از دست مردم فرار کند. از قضا همسر زن سر رسیده و فرد متعرض، با قمه ضربه‌ای به سر زن می‌زند و فرار می‌کند.»

فوت شلیر رسولی در جریان گروگانگیری با قصد تعرض از سوی یکی از اراذل و اوباش بوده است. برخورد شلیر رسولی با سر به سطح زمین موجب آسیب جدی به او می‌شود و در حالی که مردم برای نجات او اقدام کرده بودند، مرد متعرض از فرصت استفاده کرده و فرار می‌کند.

گویا تا انتقال او به بیمارستان زمان زیادی کشیده و برای همین خون زیادی از او رفته است. شلیر در بیمارستان کوثر سنندج به علت شدت صدمات و جراحات وارده از دنیا رفت.

مردی که عامل خودکشی این زن شده توسط پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد. رئیس کل دادگستری استان کردستان دستور رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد.

ماجرای فوت شیلر رسولی، زنی که برای ممانعت از تعرض خود را از طبقه دوم پرت کرد + فیلم وداع با پیکر شیلر

تسریع در عملیات رسیدگی به پرونده

روابط عمومی دادگستری کردستان پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: «به دنبال این واقعه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رییس دادگستری کردستان از دستگیری فرد متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد و به رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان دستور داد موضوع را با سرعت و دقت پیگیری کنند و ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی ویژه قرار دهند.»

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حسینی دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده را در دادگاه کیفری یک استان صادر کرده و افزوده است:

«پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوان سریعا و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.»

اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان افزوده است:

«حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می کند.»

گزارش می افزاید:«نامبرده بر اثر شدت جراحات وارده عصر امروز پنجشنبه  ۱۷ شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرده است.»

مردم مریوان ، مقابل دادگاه این شهر در اعتراض به عدم امنیت‌ زنان در جامعه دست به تجمع زدند، این تجمع اعتراض در پی اقدام فرار یک خانم جوان و سقوط از پنجره برای ممانعت از تجاوز صورت گرفته است.

پیکر مرحوم خانم شلیر رسولی عصر روز گذشته با حضور گسترده مردم مریوان تشییع و به خاک سپرده شد. مردم مریوان در این مراسم خواستار اقدام سریع دستگاه قضا در رسیدگی به این پرونده  شده بودند.

تعداد بازدید : 2464

منبع: روزیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
4
با سلام .هرچند ما از بطن ماجرا خبر نداریم ولی درود بر شرف شیلر رسولی ....ئ درود بر شرف کوردها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
این مرد باید سریع سنگ سار بشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
6
16
هر کنشی واکنشی دارد هر چقدر حجاب در جامعه شلتر شود وضعیت های بدتر از این را هم تجربه خواهیم کرد
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
ای کاش شما و امثال شما بمیرید. یک زن جوان در اثر تهاجم یک مرد روانی خودشو از پنجره پرت کرده بیرون شما چرند میگین؟ اگه اینطوره که در کشورهای دیگه هر روز باید یک زن خودشو از پنجره پرت کنه بیرون. احمق این زن تو خونه اش بوده، در ساختمان خودش. میفهمی؟ قانون به متجاوز احساس امنیت داده همین. هیچ ربطی به مزخرفاتی که تو و امثال تو میگین نداره. ایکاش شماها بمیرین تا ما زنها کمی طعم امنیت رو بچشیم.
علیرضا صداقت
Netherlands
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
مریض بودن خودت رو گردن دیگران ننداز (یک)
دوما آمریکا اینطوریه؟؟؟ انگلیس اینطوریه؟؟؟
سوما گشت ارشاد و اون دیکتاتور اون بالا لطف کنن به زنان تعرض نکنن، (شما هم احتمالا جزو همون هایی) نمی خواد برای دیگران نطق کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
آره جون خودتون آمریکا و اروپا تجاوز توش نیست!!! اتفاقا در غرب با اون همه آزادی جنسی و چشم و دل سیری آمار تعرض و تجاوز بسیار بالاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
هر 4 دقیقه یک نفر در آمریکا مورد تجاوز قرار میگیره
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
1
2
خیلی بد توضیح دادید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
6
درمقابل اراده فولادین خانم رسولی سرتعظیم فرودمیاورم. درایران ماهمچین شیرزنانی وجود داردکه هرچه قدرهم دشمنان تبلیغ بکنند خودشان را اینطور نگه داشتند ازنامحرم وشیطان صفتان.خدارحمت کنه به بانورسولی
مردهای همیشه طلبکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
6
3
مردهای کثافت هرزه جامعه رو به لجن کشوندن بعدم میگن تقصیر بد حجابیه. اینا گیگ گیگ اینترنت میخرن صبح تا شب فیلم های مستحجن میبینن بعد میگن تقصیر حجابه. اینا خودشون خودشونو تحریک میکنن. مرگ بر مردسالاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
وااا فیلم مستهجن میبینن بعد دیندار و طرفدار حجاب هم هستن مگه میشه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
1
زودتر اعدامش کنید نگذارید نفس بکشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
اولین نفری که این خبر رو منتشر کرد سینا قلندری بود
درود بر شرفش که رسالت خبریش رو به جا میاره
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
4
3
قابل توجه افرادی که میگن چه ربطی به حجاب داره؟! اولا در آمریکا هر ساله هزاران مورد تجاوز صورت میگیره که آمارش رو در سایتهای خودشون میتونین ببینید. ثانیا مگه نمیگید آزادی! وقتی مردی در خیابان صدها زن بی حجاب ببینه(چون زنها باید آزاد باشن)، فضای مجازی هم که همه چی توش هست و محدودیت نداره(چون باید آزادی اطلاعات باشه) انتظار دارید نتیجه اش چی بشه؟؟؟ حالا چرا محاکمه متجاوز رو میخواین؟ چکار کرده مگه؟ میخواسته به غریزه طبیعیش پاسخ بده... خخخخخخ
میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
3
2
بعضیا خفه بشن بهتره اصلا بخاطر حجاب نیست کسی که همچین حرفی میزنه کثافت ترین آدم دنیاست
یه بچه یه ساله بهش تجاوز میکنن اونم بخاطر حجابه یا یه پسر که بهش تجاوز شده .....
تجاوز بخاطر مغز کثیفشونه بخاطر فیلمای پورنی که نگاه میکننه
نه حجاب
اگه بخاطر بی حجابی بود کشورهای اروپایی و... باید به تک تک دختراشون تجاوز میشد
تجاوز بخاطر بی حجابی نیست اینو بفهمید
خاک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
باشه ما کثافتیم....خدا رو که قبول داری عزیز...همین خدا تو قرآن میگه حجاب داشته باشید تا اذیتتون نکنند.(59.احزاب)
حجاب برای درامان موندن از همون مردایی هست که مغز کثیفی دارن...
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
1
5
از برکات فرهنگ برهنگی است. مردها رو تنوع طلب کرده. لختی و بیحجابی و بدحجابی از مهمترین محرکها هستند. بدتر هم خواهد شدِ گناهش گردن طرفداران بیحجابی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
6
خداوند رحمتش کنه او جزو شهداست
اما خانمها شمارا بخدا کمی رعایت حجاب کنید حجاب امر خداست عفت خود را در معرض دید همگان نگذارید چه جنایت‌هایی که بخاطر ولنگواری شما اتفاق می افتاد و شما بی خبرید تا قیامت بحسابتان رسیدگی می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
5
خانم سارا بسیار بی ادب هستین که نفهمیده به زمین و زمان بد میگین معلومه عقده اذیتت می کنه
ایشان تو کوچه بوده با خانمها حرف می‌زده این آقا به دروغ میگه فلانی بیا خانمم حالش خوب نیست آشنای هم بودن خانم شیلر برای کمک می‌ره و از نیت مرد آگاه میشه

بعد آقای صداقت کمی فهمت رو بالا ببر خودت دیکتاتوری با هفت جد و آبادت شرف و ناموس که نداری
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
1
5
این که گشت ارشاد خوبه یا بد ملومه که بده ولی باید اول فرهنگ سازی شه و بعد ازادی حجاب ( ارونجایی که ما تو هرچیزی گندشو درمیاریم بعد از ازادی ایران از تایلند بدتر میشه)


ولی اوناییم که میگم‌امریکا المان اینگلییس مگه این مشکلاتو دارن برن امارو بخونن اصلا اوضاعشون خوب نی اونا دیگه رد دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
2
0
خسته دربند ولی آزاد زخمی و...
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
1
2
قابل توجه بعضیا که میگن چی کار کرده مگه ؟ به غریزه طبیعیش پاسخ داده چرا می خواهید مجازاتش کنید ؟
حیوانات هم شبانه روز به غریزه طبیعی شون پاسخ میدن و مسئله ای به نام محرم نامحرم حد و حدود بین شون نیست
اگه قرار باشه آقایون هر زن زیبا و بی حجابی دیدند یاد غریزه جنسی شون بیفتن که ای وای غریزم جنسی م و بخوان بهش برسن یه موقع هدر نره چه فرقی با حیوانات دارند ؟
مگه عفت و حجاب فقط برای زنهاست ؟
همونطور که تو قرآن اومده و از زنها خواسته حجابشون رو رعایت کنند از آقایون هم خواسته چشمشون رو ببندند و به هر چیزی نگاه نکنند
آقایونی که فقط حجاب زنها رو می خوان و با حرص و طمع و چهار چشمی به زنها نگاه می کنند پیام و خطاب قرآن به خودشون رو یادشون رفته این جور مواقع کورند و آیه قرآن در مورد خودشون رو نمی بینند کاش موقع دیدن نامحرم کور باشند و چهار چشمی به اونها نگاه نکنند
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
3
آمریکا چه طوریه؟؟؟؟انگلیس چه طوریه؟؟؟
اینطورین...
سال 2015 : ۵۲.۲ میلیون نفر از زنان آمریکایی مورد خشونت جنسی که از این تعداد ۲۵.۵ میلیون نفر از اینا بهشون تجاوز شده.
بیش از یک سوم زنان آمریکا هم در طول زندگی خود تماس جنسی نظیر لمس ناخواسته رو گزارش دادند.
تازه اینجا رو داشته باش :
مجله پزشکی «JAMA Internal Medicine گفته ( اولین مقاربت جنسی بیش از ۳.۳ میلیون زن ۱۸ تا ۴۴ ساله در آمریکا به صورت تجاوز جنسی بوده. محققان تخمین زده‌اند که از هر ۱۶ زن آمریکایی ۱ نفر درگیر این معضل بوده است. میانگین سنی زنان در هنگام وقوع تجاوز نیز ۱۵ سال و شش ماه بود.
و حالا میدونی قانون با این مردا چیکار میکنه ؟؟؟
فقط 3 درصد مردای متجاوز میوفتن زندان (:
میدونم باورش سخته ولی اینم منبع World Population Review»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
2
مهد تمدن تون پوکید دوستان....

هر سه روز یک زن در فرانسه به دلیل خشونت‌های خانگی جان خود را از دست می‌دهد.
آمار منتشر شده در تاریخ مارس 2016 میلادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
چرا منتشر نمیکنی مگه چی توش بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
2
در ارتش آمریکا طی 11 سال گذشته 135 هزار تجاوز جنسی به زنان و مردان و 509 هزار آزار جنسی اتفاق افتاده
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
3
هرچیزی جای خودش را دارد که اگر درست رعایت شود همه چیز درست میشود،هر کدوم از ما انسانها وظایفی داریم که باید انجام بدیم ولی اکثرا وظایف خودمونو نمی‌بینیم وهمش میگیم دیگران باید رعایت کنند.
قرآن گفته حجاب،چرا؟به خاطر ارزشمند بودن خانمها که مثل یک گوهر میمانند و نباید هر نگاه هرز و مریضی به آنها بیفتد،از قدیم گفتند مالتو سفت بچسب همسایه رو دزد نکن
بعدشم آقایون باید حجاب چشم داشته باشند ولی همیشه مریض هایی هم وجود دارند که ما با مراقبت از خود طعمه آنها نمی‌شویم
در همه‌ی کشورها هم این اتفاقات می افتند و کم نیست
ولی دین ما گفته برای اینکه این اتفاقها نیفته خانمها حجاب پوششی و آقایون حجاب چشم داشته باشند و سر به زیر باشند حالا اگر خانمها یا آقایون رعایت نکنند این مشکلات به وجود می آیند. من به خاطر حفاظت از خودم حجاب دارم چون با ارزشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
2
لعنت خدا به مرد قاتل متجاوز شیلر رسولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
یادی کنیم از دختران عفیف و پاکدامنی که ماجرای تجاوزهای کیوان امامی را مدتها مخفی نگه داشتند و زمانی که خودشان دلشان خواست، افشایش کردند. علیرغم اینکه بعضی از آنها می دانستند که این مرد، آدم کثیفیست، برای بارهای بعد نیز به خانه اش رفت و آمد کردند و جالب تر اینکه برخی از آنها در نهایت مخالف اعدامش نیز بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
1
درود بر شرف بانو رسولی
عاطفه
Germany
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
خدا وکیلی خودت فهمیدی چی نوشتی؟همسایه شلیر کیه؟مگه شیلر تو خونه خودش بوده؟اراذل اوباش کیه؟اون مگه همسر دوست شلیر نبود؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->