افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

پرستار عصبانی ۶ نفر را به کام مرگ برد + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۵۳۹۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
  • ۱
پرستار عصبانی ۶ نفر را به کام مرگ برد + فیلم
نیکول لورین لینتون، ۳۷ ساله به شش فقره قتل و پنج فقره قتل عمد در تصادف خودرو در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا متهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک پرستار ICU مظنون به ایجاد تصادفی شدید در لس آنجلس که به کشته شدن شش نفر و مجروح شدن هشت نفر منجر شد، به چند فقره قتل متهم شده است.

دادستانی روز دوشنبه اعلام کرد که نیکول لورین لینتون، ۳۷ ساله به شش فقره قتل و پنج فقره قتل عمد در تصادف خودرو متهم شده است.

بر اساس گزارش گشت بزرگراه ایالت کالیفرنیای آمریکا، خودروی مرسدس بنز متعلق به لینتون پنجشنبه گذشته در یک تقاطع در ویندزور هیلز، در حدود ۱۰ مایلی جنوب غربی مرکز شهر لس آنجلس، با سرعت بالا از چراغ قرمز عبور کرد.

فیلمی که از این تصادف مرگبار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که خودرو پیش از منفجر شدن، با چند وسیله نقلیه تصادف می‌کند.

در تصادف این شش خودرو، یک مادر باردار به نام اشری رایان، پسر ۱۱ ماهه وی آلونزو و یک فرد دیگر به نام رینولد لستر در میان قربانیان بودند.

تعداد بازدید : 602

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید ایمانی
United States of America
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
متمدن های مدعی آزادی و طرفدار حقوق بشر همه از این قمان اگر بتوانند تحت عناوین گوناگون بدیگر کشورها حمله میکنند و بیگناهان را میکشند و اگر نشد همدیگر را تکه پاره میکنند مثل این موضوع . در واقع نتیجه دمکراسی غربی همین است .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->