برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

منچسترسیتی - دورتموند؛ وحشت زنبورها از بچه غول

  • کد خبر: ۱۲۵۶۰۰
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
منچسترسیتی - دورتموند؛ وحشت زنبورها از بچه غول
در مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، دورتوند باید به مهمانی سیتیزن‌ها برود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ هفته دوم مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری ۹ دیدار پایان می‌یابد که در مهم‌ترین دیدارها، منچسترسیتی میزبان دورتموند است، رئال از لایپزیش پذیرایی می‌کند و میلان، میزبان هم‌تیمی‌های صادق محرمی در دیناموزاگرب است.

چلسی در اندیشه فرار از قعر

در گروه E مسابقات، آث‌میلان ایتالیا در سن‌سیرو از دیناموزاگرب کرواسی پذیرایی می‌کند. قهرمان ایتالیا که هفته گذشته در اتریش با نماینده این کشور به تساوی یک‌یک دست یافت، برای بهبود وضعیتش در جدول به‌دنبال برد برابر نماینده کرواسی است. آث‌میلان با کسب هفت عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، پرافتخارترین تیم ایتالیایی در اروپا و بعد از رئال‌مادرید دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها شناخته می‌شود. صادق محرمی، ملی‌پوش فوتبال ایران، از بازیکنان دیناموزاگرب کرواسی است که امیدوار است با حضور مقابل میلان، در این دیدار مثمرثمر واقع شود و چه‌بسا خودش را در نقش گل‌زن نشا‌ن دهد.

محرمی هفته قبل مقابل چلسی نیز به میدان رفت و موفق شد به‌همراه تیمش بر آبی‌پوشان لندنی فائق بیایند و در خانه مقابل چلسی به برتری ۱ بر ۰ رسیدند. این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ به‌وقت ایران برگزار می‌شود. در دیگربازی این گروه و از ساعت ۲۳:۳۰، تیم بدون‌امتیاز چلسی که به‌تازگی با اخراج توخل، گراهام پاتر را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت نشانده، در خانه میزبان سالزبروگ اتریش است. آبی‌های لندنی که از شش بازی در لیگ‌برتر انگلیس در مکان ششم جدول قرار دارند، با سرمربی بومی به‌دنبال حداکثر امتیازات این بازی خواهند بود. آبی‌پوشان لندن، سابقه دو قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه دارند.

کار نه‌چندان سخت رئال در سانتیاگو

شاختاردونتسک اوکراین در گروه F، از ساعت ۲۱:۱۵ با سلتیک اسکاتلند مبارزه می‌کند. شاختار که هفته گذشته با گل‌باران‌کردن نماینده آلمان، باعث اخراج سرمربی لایپزیش شد، به‌مصاف سلتیکی می‌رود که هفته گذشته و در خانه ۳ بر ۰ مغلوب کهکشانی‌های مادریدی شد. در بازی مهم دیگر این گروه، رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، میزبان لایپزیش آلمان است.

رئال، صدرنشین لالیگا که پرافتخارترین تیم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست و سابقه چهارده قهرمانی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد، به‌نظر نمی‌رسد کار سختی مقابل لایپزیش داشته باشد و با همه توان به میدان خواهد آمد تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. صدرنشین لالیگا که در لیگ اسپانیا از پنج هفته اول، به‌جز برد نتیجه دیگری رقم نزده، در این دیدار در پی آن است که با شکست لایپزیش، به روند خوب امتیازگیری‌اش ادامه دهد. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

میزبانی گواردیولا از زنبور‌ها

بی‌شک مهم‌ترین دیدار امشب، بین دو تیم قدرتمند گروه G رقابت‌ها رقم خواهد خورد؛ جایی‌که شاگردان پپ‌گواردیولا در تیم منچسترسیتی، میزبان دورتموند آلمان هستند. زنبور‌ها که در رقابت‌های لیگ قهرمانان یک‌بار سابقه قهرمانی دارند و یک‌بار نیز نایب‌قهرمان شده‌اند، در هفته اول این رقابت‌ها، در ورزشگاه وستفالن ۳ بر ۰ کپنهاگن دانمارک را از پیش‌رو برداشتند. در سوی مقابل، من‌سیتی در اسپانیا بی‌رحمانه و با نتیجه پرگل ۴ بر ۰ شاگردان لوپتگی را در تیم سویا شکست داد.

منچسترسیتی که تاکنون با رهبری گواردیولا، بیشتر جام‌های ممکن را کسب کرده است، در این رقابت‌ها هنوز موفق نشده است قهرمان شود و این‌بار با تکیه بر درخشش و نبوغ ارلینگ هالند که فصل گذشته در دورتموند حضور داشت، در اندیشه فتح اروپاست. آن‌ها یک‌بار موفق با نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها شده‌اند. کپنهاگن و سویای خولن لوپتگی، دیگردیدار حساس این گروه را در ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌کنند. سویا که این فصل به‌هیچ‌وجه عملکرد خوبی نداشته و در لیگ کشورش با چهار امتیاز از پنج بازی، در رده شانزدهم قرار دارد، در اندیشه شکست نماینده دانمارک است تااز قعر جدول جدا شود.

یووه در‌پی اولین امتیاز

صدرنشین رقابت‌های لیگ پرتغال که با امتیاز کامل از شش بازی در لیگ کشورش، هفته اول رقابت‌ها در لیگ قهرمانان را نیز با پیروزی ۲ بر ۰ برابر نماینده رژیم غاصب صهیونیستی شروع کرد، امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در ایتالیا با یوونتوس رودررو می‌شود. یوونتوس در رقابت‌های اروپایی تاکنون ۹مرتبه فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شده و فقط توانسته است دو بار در فینال به پیروزی برسد و قهرمان شود. در دیگر بازی گروه H این رقابت ها، پاری‌سن‌ژرمن به‌مصاف مکابی می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->