سردار اشتری: زائران در آستانه اربعین به مرزها مراجعه نکنند

  • کد خبر: ۱۲۵۹۰۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
سردار اشتری: زائران در آستانه اربعین به مرزها مراجعه نکنند
فرمانده کل انتظامی کشور به زائران حسینی توصیه کرد که در آستانه اربعین با توجه به موج سنگین بازگشت زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) و سیاست مرزی عراق، از مراجعه به مرزها به خصوص مهران و شلمچه برای خروج از کشور خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با قرارگاه های اربعین فراجا در سراسر کشور با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه کارکنان در این ماموریت مقدس و خدا قوت به تک تک آنها اظهار داشت: با توجه به سیاست مرزی عراق در آستانه اربعین حسینی، زائران ایرانی از مراجعت به مرزها خودداری کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شش گانه سنگین اما روان گزارش شده است، گفت: به زائران عزیز توصیه می شود که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و با خستگی و خواب آلودگی حرکت نکنند، در نزدیک ترین مکان، استراحت کرده تا از خطرات جاده‌ها در امان باشند و به سلامت به مقصد برسند.

وی تاکید کرد: تمام یگان های دخیل در این ماموریت عظیم اربعین حسینی جهت تسهیل تردد زائران، حفظ نظم و امنیت و خدمات رسانی بهینه به عاشقان حسینی ضمن استفاده از سامانه های کنترل هوشمند تا بازگشت کامل زائران اربعین در محل ماموریت خود با تمام توان حضور داشته باشند.

سردار اشتری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی آخرین وضعیت مرزها را بررسی و تمهیدات و تدابیر لازم را به قرارگاه های اربعین فراجا در سراسر کشور ابلاغ کرد.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->