علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
سرخط خبرها

استفاده از تمام ظرفیتهای شهرداری برای استقبال و اسکان زائران

  • کد خبر: ۱۲۶۹۴۶
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
استفاده از تمام ظرفیتهای شهرداری برای استقبال و اسکان زائران
شهردار منطقه ۷ در خصوص خدمات شهرداری این منطقه برای اسکان و استقبال از زائران و دلدادگان امام رئوف گفت: مدیریت شهری علاوه بر مأموریت‌های تعریف شده‌ی خود، از تمام ظرفیت‌های موجود برای استقبال و اسکان موقت زائران پیاده و سواره استفاده کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید برجسته‌نژاد، شهردار منطقه ۷ در خصوص خدمات شهرداری برای اسکان و استقبال از زائران و دلدادگان امام رئوف گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها در خصوص حجم ورودی قابل توجه از زائرین در دهه آخر صفر و روز‌های منتهی به شهادت حضرت رضا (ع)، مدیریت شهری علاوه بر مأموریت‌های تعریف شده‌ی خود، از تمام ظرفیت‌های موجود برای استقبال و اسکان موقت زائران پیاده و سواره استفاده کرده است، به این منظور فضا‌های قابل اسکان نظیرِ بوستان ها، سالن‌های ورزشی و فرهنگسرای غدیر، مساجد و مدارس منطقه تماما در اختیار زائران و دلباختگان امام رئوف قرار گرفته‌اند.

برجسته نژاد عنوان کرد: یکی از مکان‌ها برای اسکان موقت زائران «بوستان ریحانه» است که درحالِ آماده‌سازی، نصب و احداث سازه موقت برای میزبانی هر چه بهتر زائران است. برای انجام امورات عمرانی و تأسیساتی، این بوستان در حالِ حاضر پذیرای مجاوران مشهدالرضا (ع) نیست تا از این فرصت پیش آمده برای پاره‌ای از تعمیرات و اضافه کردن تجهیزات در بوستان، استفاده شود.

وی با اشاره بوستان غدیر گفت: علاوه بر «بوستان ریحانه»، «بوستان زائرپذیر غدیر»، «بوستان ترافیک»، «سالن‌های ورزشی»، «فرهنگسرای غدیر»، آموزش و پرورش و مساجد منطقه نیز پذیرای زائرین هستند.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به پویش‌ها و فعالیت‌های مردمی در این منطقه اظهار کرد: علاوه بر تمام امکانات شهرداری، برخی مجاوران عزیز منطقه هفت مشهد هم به صورت داوطلبانه منازل خود را به اسکان برخی زائران اختصاص داده اند. همینطور مجموعه ورزشی بزرگ شهرک طرق که به صورت هیات امنایی بهره برداری می‌شود نیز به اسکان زائران اختصاص داده شده است.

وحید برجسته نژاد با تاکید بر دو ایستگاه استقبال از زائر در مسیر جاده فریمان و نیشابور بیان کرد: اولین ایستگاه به مساحت سه هزار متر مربع روبه روی پلیسراه نیشابور کنار اداره کل هواشناسی است و دومین ایستگاه روبه روی پارک غدیر واقع در بزرگراه شهید سلیمانی واقع شده است که شهرداری با نصب سازه و زیرساخت‌های لازم نظیر نمازخانه، استراحتگاه، سرویس‌های بهداشتی، غرفه‌های پذیرائی و خدمات رسانی این ایستگاه‌ها را برای گروه‌های مختلف آماده کرده است.

وی در خصوص خدمات حمل و نقل شهری گفت: مکاتبات لازم با سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی برای تقویت خطوط و ساعت کاری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->