نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

خیز حسین طیبی برای آقای گلی در آسیا

  • کد خبر: ۱۲۸۰۴۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
خیز حسین طیبی برای آقای گلی در آسیا
آمار تیم‌های مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا نشان می‌دهد که شاگردان شمسایی موفق به تصاحب بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا شب گذشته به پایان رسید و ۸ تیم برتر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند. تایلند، کویت، ایران، ازبکستان، تاجیکستان، اندونزی، ژاپن و ویتنام تیم‌های راه‌یافته به یک چهارم نهایی بودند.

در مجموع ۲۴ بازی برگزار شده در مرحله گروهی، ۱۴۸ گل به ثمر رسید که میانگین ۶.۱۷ گل را در هر بازی به ثبت رساند. تیم ملی ایران با ۲۴ گل زده، صاحب بهترین خط حمله بود و ازبکستان با ۱۷ گل در جایگاه دوم ایستاد. هم‌چنین شاگردان شمسایی با یک گل خورده، بهترین خط دفاع مرحله گروهی را به خود اختصاص دادند و ژاپن با ۲ گل خورده و ازبکستان با ۳ گل در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در جدول گلزنان، حسین طیبی از ایران و گوربانگلدی ساحدوف از ترکمنستان با ۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارند و با توجه به حذف ترکمنستان در مرحله گروهی، طیبی بار دیگر این شانس را دارد که عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کند. البته سعید احمد عباسی از ایران، سردارف و ادریس یوروف از تاجیکستان با ۵ گل در تعقیب طیبی هستند. سلیم فیصل عراقی نیز موفق شد در دور گروهی ۵ گل به ثمر برساند، اما به دلیل حذف تیمش از جام ملت‌های فوتسا آسیا، شانسی برای رسیدن به حسین طیبی ندارد.

در مرحله گروهی این مسابقات ۵ گل به خودی به ثمر رسید که مصطفی ریم از لبنان مقابل ایران، جونگ وو از کره‌جنوبی مقابل ژاپن، بایرامدوردیف از ترکمنستان مقابل تاجیکستان، دوآن فت ازویتنام مقابل عربستان صعودی و شینگ جون هون از کره‌جنوبی برابر ویتنام به اشتباه دروازه تیم‌های خود را باز کردند.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->