معاریو: اهداف اعلام شده جنگ غزه یکی پس از دیگری فرو می‌ریزند همه واحد‌های قوه قضاییه در تهران فردا (شنبه ۷ تیر ۱۴۰۴) غیرفعال است گروسی بار دیگر خواستار ادامه نظارت هسته‌ای در ایران شد استاندار خراسان رضوی: جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی فرصتی برای نمایش همگرایی ایرانیان شد شرط ایران برای ارسال اورانیوم غنی شده ۲۰ و ۶۰ درصد به خارج از کشور اعلام شد ورود کماندو‌های اسرائیلی به سایت فردو بلوف است ترامپ: یکی باید ایران را بازرسی کند؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا خودمان! رییس سازمان انرژی اتمی ایران: متعهد به صیانت از منافع ملی و دستاوردهای علمی هستيم دوگانه‌سازی امت ـ ملت؛ سناریوی جدید برای تضعیف انسجام ملی عراقچی: اصرار گروسی بر بازدید از سایت‌های بمباران‌شده تحت نظارت دارای نیت سوء است گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزرای خارجه هند و انگلیس پیدا شدن قرص‌های مخدر در کیسه‌های آرد ارسال شده به غزه دستگاه‌های اجرایی استان تهران فردا (۷ تیر) تعطیل شدند وزارت خارجه روسیه سفیر آلمان را احضار کرد (۶ تیر ۱۴۰۴) تقدیر الیاس حضرتی از محمود کریمی بابت توجه ویژه به موضوع «وطن» درخواست ایران از سازمان جهانی بهداشت برای محکومیت تجاوز نظامی اسرائیل و آمریکا گزارشگران ویژه سازمان ملل حمله آمریکا به ایران را محکوم کردند وال‌استریت‌ ژورنال خبر داد: همدستی آمریکا با تل‌آویو برای حمله به ایران معرفی جنگنده جی ۱۰ چینی و خرید احتمالی ایران معاون استاندار خراسان رضوی: مسئولیت کارگزاران نظام با این حمایت مردم، بسیار سنگین‌تر شده است پژمان‌فر خبر داد: تداوم فعالیت صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران در حوزه انرژی هسته‌ای آیت‌الله علم‌الهدی: انسجام مردم ارزشمندتر از هر دستاورد نظامی است | مردم، بزرگ‌ترین عامل امنیت کشور رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان: مالکیت بمب‌های اتمی از سوی رژیم صهیونیستی مغایر با معاهده NPT است رویترز مدعی بازداشت گسترده مهاجران ایرانی در آمریکا شد اختلاف نظر شدید سناتور‌های آمریکایی بر سر خسارات ادعایی ترامپ به صنعت هسته‌ای ایران معاون‌اول قوه‌قضائیه: پرونده مزدوران و وطن‌فروشان با سرعت و دقت رسیدگی می‌شود آتش‌بس با حمله اسرائیل به جنوب لبنان نقض شد (۶ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد| جامعه‌شناسان رفتار‌ها را شناسایی کنند

  • کد خبر: ۱۲۸۶۶۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
وزیر آموزش و پرورش: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد| جامعه‌شناسان رفتار‌ها را شناسایی کنند
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی نوجوانان، تعامل و هم اندیشی داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما بطور مستمر ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی‌های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می‌کنید.

نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره‌های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالاست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم، اما نیاز است تا در بعد اجتماعی، متخصصان جامعه شناسی رفتار‌ها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه نهاد سازی انجام شود، گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد، البته تشکل‌های َسیاسی فعالیت می‌کنند، اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه‌های مختلف سنی چنین نهاد‌هایی داشته باشیم و آموزش‌های ویژه انجام شود.

نوری با اشاره به شعار «پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس»، گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه‌های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->