شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها
بی‌نام و هیجان

اظهارنظرهای عجیب پس از انتشار آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی

  • کد خبر: ۱۲۸۶۹
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
  • ۲
اظهارنظرهای عجیب پس از انتشار آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی
دقایقی بعد از انتشار آلبوم، شاهد نظرات بسیاری از سوی طرفداران چاوشی بودیم، از جمله: «با آلبوم «بی‌نام» چاوشی می‌شه یه سال بدون آب و غذا زندگی کرد!»، «تن‌ها برنامه هدف‌دارم برای یک ماه آینده روزی ۲ وعده صبح و شب گوش دادنِ آلبوم «بی‌نام» چاوشیه.»
ارژنگ حاتمی - هنوز دقایقی از انتشار آلبوم «بی‌نام» چاوشی نگذشته بود که شاهد درنوردیده‌شدن فضای مجازی با اظهارات کاربران اینترنتی در این باره بودیم. اظهارنظر‌ها همچنان ادامه دارند و هر کس از زوایه دید خودش به این آلبوم پرداخته است. برخی از این اظهارنظر‌ها متعلق به طرفداران تیفوسی چاوشی است. این نوع طرفداران که در میان دیگر خوانندگان و هنرمندان و تیم‌های فوتبالی و ... هم شایع‌اند، آن‌قدر تحت تأثیر چاوشی هستند که به نظر می‌رسد هیچ زمان هیچ ضعفی از این خواننده نخواهند دید و همواره از هر اثر او تعریف خواهند کرد. دقایقی بعد از انتشار آلبوم، شاهد نظرات بسیاری از سوی این‌گونه طرف‌داران چاوشی بودیم، از جمله: «با آلبوم «بی‌نام» چاوشی می‌شه یه سال بدون آب و غذا زندگی کرد!»، «تن‌ها برنامه هدف‌دارم برای یک ماه آینده روزی ۲ وعده صبح و شب گوش دادنِ آلبوم «بی‌نام» چاوشیه.»

واقعا چرت بود
در این میان هستند کاربرانی که خود را طرف‌دار چاوشی می‌دانند و این آلبوم آن‌ها را راضی نکرده است از جمله کاربری که نوشته است: «آهنگ‌سازی آلبوم بی‌نام زیاد به دلم ننشست، ولی صدای محسن چاوشی همیشه خوبه.» یا کاربر دیگری نوشته است: «من سال‌هاست چاوشی رو دنبال می‌کنم، ولی انصافا «بی‌نام» به غیر از دو سه تا قطعه‌ش بقیه‌ش خوب نبود.» البته در این میان کاربرانی هم بودند که گویا اصلا و ابدا از «بی‌نام» خوششان نیامده بود: «آقای چاوشی، این آلبوم رو خودت می‌تونی بیشتر از یه بار گوش بدی؟» و «آی چاوشی! قمارو باختی که! آلبوم ضعیفه!» یا کاربر دیگری که خیلی مختصر نوشت: «واقعا چرت بود.»
اشعاری که دوباره سروده می‌شوند.

هنوز چند روزی از برنامه «ویژه شب یلدا دورهمی» مهران مدیری نگذشته است، برنامه‌ای که در آن مدیری ۲ تماشاگر را به سن دعوت کرد و از آن‌ها خواست یک بیت از حافظ بخوانند و یکی از میهمان‌ها از گفتن یک شعر از این شاعر بزرگ ایرانی عاجز بود، اتفاقی که نشان می‌دهد سیستم آموزشی نتوانسته است آن‌طور که باید مردم کشور را با شاعران بزرگمان آشنا کند. در قسمتی دیگر از این برنامه حتی سروش صحت که عنوان مجری برنامه «کتاب‌باز» را یدک می‌کشد حتی نمی‌تواند از روی کتاب، شعر ساده‌ای از حافظ را به‌درستی بخواند. برخی از افراد انتخاب شعر‌های شاعران بزرگ ایرانی توسط چاوشی را آشتی دوباره جامعه با شاعران بزرگ قدیمی کشور می‌دانند آن‌چنان که بعد از انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» شاهد بالا رفتن بازدید سایت‌هایی همچون «گنجور» شدیم. کاربری در این خصوص نوشته است: «کاری که محسن چاوشی با ادبیات فاخر ایران کرد کمتر کسی می‌تونست بکنه! تصور کنید حجم شنوندگانش و رده‌بندی سنی مخاطبانش و پیوندشون با شعر فاخر فارسی» یا فرد دیگری نوشته است: «اشعار ۲ بار سروده می‌شن، یه بار وقتی شاعر اون رو می‌گه و یه بارم وقتی چاوشی اون شعر رو می‌خونه.» کاربر دیگری نظری این‌چنین دارد: «بی‌نام بی‌نظیر است. افتخار می‌کنم در عصری زندگی می‌کنم که می‌توانم شعر‌های مولانا، سعدی و ... را با تمام وجود و تک‌تک سلول‌هایمبشنوم.»

اختلاف نظر درباره بهترین قطعه
درباره بهترین قطعه یا ضعیف‌ترین قطعه این آلبوم، فعلا اتفاق‌نظری میان کاربران وجود ندارد. هرکدام از کاربران از دید خود به آهنگ‌ها ابراز علاقه کرده‌است، اما به نظر می‌رسد قطعه «گنجشک پریده» از میان دیگر قطعه‌های این آلبوم با اقبال بیشتری روبه‌رو شده است. کاربری در این باره نوشته است: «بعد چندین بار گوش دادن به آلبوم «بی‌نام» آقای چاوشی می‌شه گفت امان از «گنجشک پریده»، امان!» یا کاربر دیگری که نوشته است: «بهترین قطعه آلبوم بی‌نام: گنجشک پریده.» برخی از کاربران هم اولین قطعه این آلبوم، یعنی «قند منی»، را بهترین قطعه آن دانسته‌اند.

حذف یک قطعه برای ادب کردن هوادارها؟
برخی از قطعات آلبوم «بی‌نام» قبل از انتشار رسمی، توسط یک سایت لو رفت و تلاش‌ها برای حذف آن لینک تأثیری نداشت. انتشار عجولانه و شبانه نسخه دیجیتالی پیش از انتشار رسمی نسخه فیزیکی نیز به همین خاطر انجام شد. برخی‌ها در این میان طرف‌داران چاوشی را مقصر دانسته‌اند که به جای برخورد قاطع با لودهندگان آهنگ‌ها، خودشان با فورواردهایشان عملا باعث متضرر شدن خواننده محبوبشان می‌شوند هرچند به نظر می‌رسد قضیه لو رفتن برخی از قطعه‌های این آلبوم کمی پیچیده شده است. صدرالدین حسین‌خانی که نسخه فیزیکی آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی تحت امتیاز شرکت او روانه بازار موسیقی کشور شده است در گفت‌وگویی با سایت «موسیقی ما» گفت: «آلبوم فقط و فقط در اختیار صاحبان اثر بوده و هیچ راه دیگری برای لو رفتن آن وجود نداشته است و ندارد. ما به عنوان مجموعه‌ای که قرار است انحصار توزیع و فروش نسخه فیزیکی را در اختیار داشته باشیم، هیچ‌وقت خودزنی نمی‌کنیم.» جریان وقتی پیچیده‌تر می‌شود که از قول حسین‌خانی می‌خوانیم: «از خود محسن چاوشی و البته طرف‌دارانش گله دارم.» و در نهایت بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در توییتی نوشت: «شاهکار‌های تیم تهیه آلبوم «قمارباز» (بی‌نام) با صدای محسن چاوشی ادامه دارد. چهارمین تراک آلبوم هم لو رفته و به صورت گسترده در فضای نت پخش شده است. تهیه‌کننده آلبوم هم گفته است به خاطر تنبیه هواداران که قطعه لورفته رو برای هم فوروارد کردن، تراک «بحر تفکر» از آلبوم حذف می‌شه تا هوادار‌ها ادب بشن!»
در پایان به نظر می‌رسد با خیل عظیم طرف‌دارانی که می‌دانند چاوشی اهل برگزاری کنسرت نیست (یا شاید توانایی اجرای زنده را ندارد) و تنها منبع درآمدش همین فروش آلبوم است، شاهد باشیم که این آلبوم هم مانند آلبوم «ابراهیم» لقب پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی در سبک خود را در سال ۱۳۹۸ از آن خود کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
5
1
یه دوستی دیدم گفته چاووشی بهترین خواننده ایران هست،نمیدونم از کجا همچین چیزی رو آورده.کی گفته بهترین خواننده ایرانه؟؟!! اونقدر خواننده های قوی داریم که چاووشی در برابرشون هیچی نیست. ثانیا خواننده ای که توانایی اجرای زنده توی کنسرت رو نداره دیگه حالش معلومه.
متاسفانه الان به لطف استودیو های تنظیم و تقویت صدای خواننده ها، باعث شده خواننده شدن هرکی هرکی بشه.
خواننده ای واقعا هنرمنده که صداش توی اجرای زنده کنسرتش با اجرای ضبط شده استودیو عین هم باشه.متاسفانه در حال حاضر یه سری خواننده ها هستن که اگه زنده اجرا کنن، فکر میکنی یه نفر دیگس داره ادای اون خواننده رو درمیاره.آخه از بس صداشون رو با سیستم تقویت کردن، که با صدای واقعیشون زمین تا آسمون فرق داره.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خب شما گوش نده میتونی بجاش محسن ابراهیم زاده گوش کنی تازه عینکاشم خیلی خوشگلن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->