حباب سکه در اولین روز هفته کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۸۹۶۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر
خودرو شاسی بلند فوق لوکس چینی توسط دو مدل به ترتیب با قیمت ۱، ۳۶۵، ۸۰۰ یوان (۶ میلیارد ۲۳۸ میلیون تومان) و ۱، ۴۶۵، ۸۰۰ یوان (۶ میلیارد ۶۹۵ میلیون تومان) عرضه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این خودرو ممکن است گران ترین خودروی تولید انبوه خودروساز چینی باشد. خودروی جدید Hongqi LS7 به عنوان یک SUV بزرگ شناخته شده و برای حرکت دادن اتاق بزرگ این شاسی بلند لوکس هونگ چی یک موتور 4.0 v8 مجهز به توربوشارژ مجهز خواهد شد.

از نظر ظاهری، شاسی بلند Hongqi LS7 از یک جلوپنجره ورودی هوای جلو با طراحی مستقیم جلوپنجره با روکش کروم آبشاری و چراغ‌های جلو دو تیکه استفاده می‌کند. طراحی کلی و ترکیب بندی، چهره باشکوهی را به خودروی جدید هونگ چی داده است. علاوه بر این موضوع، در حال حاضر تنها یک رنگ مشکی جذاب به نام cinnabar برای خودروی هونگ چی LS7 موجود است.

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

در نمای کناری بدنه، خودروی هونگ چی LS7 از استاندارد ساختار بدنه SUV بزرگ بسیار بهره می‌برد، با تزئینات کرومی در اطراف چارچوب در و دستگیره‌های دری چهره لوکس و درخشانی را به خود گرفته است. علاوه بر این، خودروی هونگ چی LS7 در نمای جانبی به یک پرچم قرمز کلاسیک در گلگیر جلو مزین شده است و با رینگ های سایز بزرگ با روکش کروم، چهره جذاب و خوش استایل پیدا کرده است. از نظر ابعاد بدنه، شاسی بلند هونگ چی LS7 دارای طول، عرض وارتفاع ۵۶۹۵/۲۰۹۵/۱۹۸۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۳۰۹ میلی متر است.  

در نمای عقب خودرو هونگ چی LS7 به یک اسپویلر سقفی با اندازه بزرگ مجهز شده است و چراغ عقب از نوع LED با طراحی دو تیکه و با نوارهای تزئینی کرومی یکپارچه شده است. چراغ‌های عقب در هر دو طرف به صورت طولی چیده شده‌اند و منبع نور LED داخلی طرحی به شکل بال دارد. این دیزاین خاص در نمای عقب هنگام روشن شدن بسیار قابل تشخیص است. در نمای عقب هونگ چی LS7 تعداد زیادی تزئینات کرومی به کار برده شده است و طراحی لایه ای در نمای عقب خودرو باعث حجیم‌تر شدن خودرو شده است.

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

در فضای داخلی، هونگ چی LS7 از یک پنل بزرگ دیجیتالی کاربردی در جلوی راننده و فرمان با طراحی دو پره و دکمه‌های چند منظوره بهره می‌برد. در فضای میانی داشبود یک صفحه نمایش چند رسانه‌ای کنترل مرکزی با طراحی خطی و یک خروجی تهویه مطبوع و یک ساعت کوارتز مرکزی در زیر آن تزیین شده است. در بخش‌هایی از داشبورد مرکزی از پانل های تزئینی جنس چوب استفاده شده است و دسته‌های استوانه‌ای شکل به رنگ طلایی روی درها و در زیر داشبورد بکار برده شده و طراحی کلی خودرو را بسیار چشم‌گیر نشان می‌دهد. علاوه بر این، رنگ داخلی فعلی فقط در رنگ مشکی + قهوه ای شاه بلوطی فندقی موجود است.

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

شایان ذکر است که درهای عقب نیز مانند درهای جلو، با تزئینات چوب ماهون همراه با پوشش چرمی بزرگ و همچنین دستگیره‌های طلایی درب، بسیار زیبا هستند. صندلی عقب دارای دو صندلی مستقل با تکیه گاه پا است و برای زوایای مختلف نشستن قابل تنظیم است. مرکز دو صندلی بازو داری فضای آزاد است و در بالای تریم چوب ماهون، دکمه‌های کرومی متعددی وجود دارد که عملکرد خودرو را کنترل می‌کند که در زیر نور خورشید می‌درخشد.

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

از نظر توان فنی، شاسی بلند لوکس هونگ چی LS7 به یک موتور پرقدرت 4.0 v8 مجهز به توربوشارژ با حداکثر قدرت۲۶۵ کیلووات (۳۶۰ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر مجهز خواهد شد. سیستم انتقال قدرت با یک جعبه دنده ۸ سرعته دستی و نیروی تولید را به چهار چرخ انتقال می‌دهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این شاسی بلند غول پیکر ۹.۱ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.

شاسی بلند فوق لوکس چینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

منبع: خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->