۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش

  • کد خبر: ۱۲۹۰۸۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
  • ۱
واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش
علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه‌اش خبر داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیرا و پس از آن که علی دایی از سفری شخصی به ایران بازگشت، در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسپورت او ضبط شد، اکنون و پس از چند روز، اسطوره فوتبال ایران از بازگرداندن پاسپورتش خبر داده است.

علی دایی در اولین اظهارنظر خود پس از این اتفاق گفته است: پس از بازگشت از سفر خارجی، پاسپورتم در فرودگاه بین المللی تهران ضبط شد. در رسیدی که به من دادند، آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب تهران مراجعه کنم. اما توقیف گذرنامه مسئله مهمی برای من نبود و نیست و به همین خاطر جایی نرفتم و مسئولان پس از دو یا سه روز آن را پس دادند.

ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

پیش از این سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره ضبط گذرنامه برخی از هنرمندان گفته بود: "علی دایی سرمایه این کشور است و وی برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی تلاش کرده و بلافاصله گذرنامه به وی تحویل داده شده است".

وی ادامه داد: "سیاست وزارت کشور همدلی است و علاقه نداریم هرکسی که دچار خطا شده است مجازات شود، اما آن کسی که بنا دارد همچنان با دشمن باشد حسابش را از ملت جدا کرده است. حدود یک ماه دیگر جام جهانی آغاز می‌شود و ما می‌خواهیم تمام ملت با تیم ملی باشند و ما به دنبال این هستیم تا تماشاگران به استادیم‌ها بازگردند، اما نگران کشته سازی‌ها هستیم و ایجاد خطرات عوامل نفوذی هستیم".

دایی ۵۲ ساله یکی از اولین بازیکنان ایران بود که در لیگ‌های اروپایی شرکت کرد. او در بوندس‌لیگا ابتدا با آرمینیا بیله فلد و سپس در بایرن مونیخ و پس از آن در هرتابرلین بازی کرد.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
دایی سرمایه کشور نیست، سرمایه دار کشور است. هر روز مدعی تر و کم خاصیت تر!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->