نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

جلوه: برنامه ریزی مان برای حضور در مرحله پلی آف است

  • کد خبر: ۱۲۹۳۴۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
جلوه: برنامه ریزی مان برای حضور در مرحله پلی آف است
سرعتی زن جوان تیم نیان الکترونیک از عملکرد تیمش در بازی مقابل ایفاسرام تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی جلوه ستاره ملی پوش تیم نیان الکترونیک در پایان مسابقه این تیم گفت: امروز یک نمایش خیلی دلچسب و زیبا را ارائه دادیم و خدا را شاکرم که همه در تیم همدل هستند. این قول را به شما می‌دهم که با تلاش بیشتر کارمان را ادامه می‌دهیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم در بازی بعدی اولین پیروزی را جشن بگیریم و احساس می‌کنم این اتفاق خیلی دور نباشد. برنامه ریزی ما برای حضور در مرحله پلی آف بوده و شک نکنید این هدف را محقق می‌کنیم.


وی در پایان به غیبت هواداران مشهدی اشاره کرد و گفت: من قبل از این ۲ بار بعنوان رقیب به این شهر آمده بودم و به خوبی با جو سالن مهران آشنا هستم، شک نکنید با حضور هواداران قدرت بیشتری پیدا می‌کنیم. امیدوارم این مسائل و اتفاقات زودتر حل شود و هرچه سریع‌تر هواداران را روی سکو‌ها ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->