ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) | گاریدو، یحیی را سورپرایز می‌کند؟ نتیجه و ویدئو بازی زهرا رحیمی در فینال پاراتکواندو پاریس (۸ شهریور ۱۴۰۳) | اولین مدال ایران، نقره‌ای شد نتیجه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان+ ویدیو گل(۸ شهریور ۱۴۰۳)| آغاز شعار حیا کن برای نکونام! ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان(۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو گل اول استقلال خوزستان به استقلال (۸ شهریور ۱۴۰۳) | یک کاشته تماشایی! پخش زنده بازی رئال مادرید و لاس‌پالماس (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و هوادار (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و استقلال خوزستان (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین پیروزی تکواندوکار کشورمان در پارالمیک ۲۰۲۴ پاریس | رحیمی به نیمه نهایی رسید شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس اختلال در سامانه بلیت فروشی بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم
سرخط خبرها

فتح‌الله‌زاده برای کار در استقلال ضمانت گرفت

  • کد خبر: ۱۳۰۳۵۲
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
فتح‌الله‌زاده برای کار در استقلال ضمانت گرفت
مدیرعامل جدید استقلال برای کار در این باشگاه ضمانت‌هایی گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرا نیوز، علی فتح‌الله‌زاده با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال بار دیگر مدیرعامل این باشگاه شد. این در حالی است که هنوز دلایل برکناری مصطفی آجورلو به طور دقیق تشریح نشده است.

فتح‌الله‌زاده که همیشه یکی از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال بوده در حالی این سمت را قبول کرد که چند سال پیش نیز مدیرعامل شد، اما کمتر از یک ماه به بهانه بیماری جدا شد. او در آن مقطع علاوه بر بیماری، بدهی‌های انباشته باشگاه استقلال را نیز بهانه کرد. این بار نیز او می‌دانست استقلال به آندره‌آ استراماچونی، میلیچ و ... بدهی کلانی دارد و ممکن است آبروی او در خطر باشد به همین دلیل از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد که در پرداخت مطالبات به او کمک کنند.

ضمن اینکه او این تضمین را از وزارت ورزش گرفت که بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند. با جدایی برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، قرار است هیئت مدیره این باشگاه از ترکیب جدیدی تشکیل شود. گفته می‌شود نفراتی مثل محمد مومنی و مهدی افضلی از هیئت مدیره این باشگاه جدا می‌شوند و یک نفر با درخواست فتح‌الله‌زاده جانشین یکی از این نفرات خواهد شد. شب گذشته، در جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال در غایب آجورلو، فتح‌الله‌زاده برای پنجمین بار مدیرعامل این باشگاه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->