استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم
سرخط خبرها

جذب نخبگان در وزارت راه و شهرسازی با انتشار فراخوان+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۰۴۸۱
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
جذب نخبگان در وزارت راه و شهرسازی با انتشار فراخوان+ جزئیات
معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات انتشار نخستین فراخوان افراد داوطلب پست‌های مدیریتی را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری سیصد و سی مین نشست مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه در این وزارتخانه اظهار داشت: در نشست فوق دو نکته موردتاکید قرار گرفت. اول آنکه مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها سرمایه‌های انسانی با کیفیت و بهره‌ور هستند، زیرا این مزیت هم قابل تقلید نیست و هم ایجاد دوباره آن دشوار است. همچنین ابزار اجرای برنامه‌های پیشرفت نظام اداری کشور است از همین رو چنانچه می‌خواهیم برنامه‌های پیشرفت به درستی تدوین و اجرا شود باید حتما نظام اداری سالم، توانمند و کارآمدی داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در وزارت راه و شهرسازی تمامی تلاش این است تا مدیریت راهبردی منابع انسانی را داشته باشیم و از همین رو موضوع مدیریت و برنامه استعدادیابی را در دستور کار داریم و اولین فاز ظرف روز‌های آتی با انتشار فراخوان جذب داوطلبان در نظام اداری راه و شهرسازی ستاد و استان‌ها کلید می‌خورد.

اسلامیان افزود: با انتشار نخستین فراخوان افراد به شکل خوداظهاری افرادی که داوطلب پست‌های مدیریتی هستند مشخصات و توانایی‌های خود را اعلام می‌کنند که ما نیز بر مبنای شایسته‌گزینی افراد مستعد را به کار می‌گیریم.

وی در خصوص ترمیم حقوق کارکنان نیز توضیح داد: ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان هم برای ستاد مرکزی و هم برای ادارات کل استان‌ها اعمال خواهد شد که با مجوز‌های قانونی که اخذ شده است در نیمه دوم امسال این موضوع ترمیم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی نیز اعلام کرد: تمامی تلاش این است تا روابط استخدامی همکاران با وزارت راه و شهرسازی را یکپارچه کنیم. تعدد روابط استخدامی نه به صلاح فرهنگ سازمانی است و نه موجب کارآمدی سازمان اداری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->