۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بهره‌مندی از حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان|جزئیات آزمون استخدامی معلمان مهر‌آفرین اعلام شد

  • کد خبر: ۱۳۰۶۳۷
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
  • ۱
بهره‌مندی از حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان|جزئیات آزمون استخدامی معلمان مهر‌آفرین اعلام شد
قانون رتبه‌بندی معلمان به معلمان مهرآفرین تعلق نگرفت. آموزش‌وپرورش برای رفع این مشکل و تخصیص کد استخدامی درصدد برگزاری آزمونی برای این گروه است که گفته می‌شود تمام ۷۵هزار نفر معلم مهرآفرین در این آزمون حتما قبل می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، جزئیات آزمون استخدامی معلمان مهر‌آفرین اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مسئولان آموزشی و پرورشی و بهداشتی مازندران در آمل افزود: نگرانی معلمان مهرآفرین برای رد شدن در آزمون استخدامی بی‌مورد است.

رضا حاجی‌پور ادامه داد: بر اساس تفاهم مجلس شورای اسلامی با سازمان امور استخدامی این آزمون فقط برای طی شدن مراحل قانونی دریافت کد استخدامی است و تمامی ۷۵هزار معلم مهرآفرین به‌طور حتم کد را دریافت خواهند کرد.

حاجی‌پور همچنین درباره محرومیت معلمان مهرآفرین از رتبه‌بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی منوط به داشتن کد استخدامی است و این دسته از معلمان پس از دریافت کد استخدامی برابر با دیگر معلمان از حقوق و مزایای قانون رتبه‌بندی بهره‌مند خواهند شد.

تامین اعتبار قانون رتبه‌بندی

وی همچنین درباره تامین اعتبار قانون رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: بخش قابل توجهی از بودجه طرح رتبه‌بندی با میزان ۵۰هزار میلیارد تومان تامین و ابلاغ شد که به تمامی معلمان بین ۷ تا ۱۵میلیون تومان علی‌الحساب به حساب‌های آنان واریز شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، باقی اعتبارات نیز به‌زودی تامین می‌شود، زیرا از این پس رتبه‌بندی معلمان و دریافتی آنان بر اساس رتبه‌بندی قانون است و تکلیفی بر عهده دولت خواهد بود که به‌طور کامل آن را اجرا کند.

رضا حاجی‌پور تاکید کرد: مجلس و دولت در کنار معلمان هستند و البته هیچکس از محدودیت‌های اعتباری بی‌خبر نیست و باید به دولت فرصت داد تا به‌طور کامل این قانون را اجرا کند.

حاجی‌پور گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان دامنه گسترده‌ای دارد و تحول بزرگ در نظام آموزشی کشور پس از یک‌صد سال رقم زد که به‌طور طبیعی نباید انتظار داشت طی چند روز اجرایی شود، اما دولت به‌طور جدی در حال اجرای آن است و مجلس نیز بر این مسئله نظارت دارد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Hungary
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
0
سه ماه معلمان‌ سرکار گذاشتی‌برای‌کد‌استخدامی،رتبه‌بندی‌چه‌نیازی‌به‌کد‌استخدامی‌داره‌که‌ معلمان‌ مهرافرین‌به‌قول‌خودتان‌ علاف‌کردی
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->