معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نظرات منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok

  • کد خبر: ۱۳۰۶۵۰
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
نظرات منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok
بالاخره پیش‌نمایش‌ بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War Ragnarok، اثر جدید استودیو «سانتا مونیکا»، منتشر شد و منتقدان نظراتشان را درباره این بازی عنوان کرده‌اند.

شهرآرانیوز - کمتر از ۲۰ روز دیگر، بازی موردانتظار «خدای جنگ: رگناروک» (God of War Ragnarok) منتشر می‌شود و هیجان طرفداران به بالاترین حد ممکن رسیده است. از دیروز بسیاری از منتقدان و ریویونویس‌ها با تجربه پیش‌نمایش بازی نقد‌ها و نظراتشان را منتشر کرده‌اند.

به تازگی سونی در وبسایت رسمی‌اش چند تصویر جدید از محیط‌های بازی God of War Ragnarok منتشر کرده که در ادامه برخی از آن‌ها را می‌بینید.

توضیح: این نظرات مربوط به منتقدانی است که پیش‌نمایش بازی را روی پلی استیشن 5 تجربه کرده‌اند.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok

Areajugones

«رگناروک» در بهترین حالتِ خودش است، اثری با قدرت منحصربه‌فرد که شما را شگفت‌زده می‌کند و شما را بیشتر و بیشتر با خود پیش می‌برد.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


Forbes

می‌دانم که همه از این ترس داریم که God of War Ragnarok ابتدا قرار بوده یک DLC برای بازی قبلی باشد، اما از بزرگی این بازی مشخص است که اصلا این‌طور نیست.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


Game Informer

نمی‌خواهم تجربه‌تان از داستان را خراب کنم (و نخواهم کرد)، اما خوشحالم که می‌توانم بگویم آیا باید برای فصل بعدی «خدای جنگ» هیجان‌زده باشید یا نه. پاسخ کوتاه من این است که بله، شما باید کاملا هیجان‌زده باشید.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok

Gamer.nl

ما «رگناروک» را بازی می‌کنیم تا بفهمیم داستان این مجموعه چگونه ادامه پیدا می‌کند. بعد از ساعات اولیه بازی چیز زیادی در این‌باره وجود ندارد، اما به اندازه کافی چیزهای جالب هست که باعث شود شما در بازی بیشتر پیش بروید.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


GamersRD

به نظر می‌رسد که God of War Ragnarok با این گرافیک باورنکردنی از تمام نیروی پلی استیشن ۵ ما استفاده خواهد کرد. بازی از همان ساعات اول مرا مجذوب خود کرد. گیم‌پلی آن بسیار بهتر از بازی قبلی است. برای غرق‌کردن خودم در آن نمی‌توانم صبر کنم.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


GameSpot

از جهات بسیاری، Ragnarok آشنا به نظر می‌رسد؛ تا جایی که هیچ تغییر اساسی، اضافات یا احساس تازه‌ و شگرفی حول چگونگی بازی کردن به وجود نیامده است. این شاید برای کسانی که به شدت منتظر یک تجربۀ متحول شده‌ در سطح قبل هستند، هیجان‌انگیز نباشد. در هر صورت، هدف سازنده یک‌پارچگی میان دو بازی بوده است. شاید کمی احمقانه باشد که بگوییم این ادامه احساسی مشابه با نسخۀ قبلی انتقال می‌دهد، اما با توجه به زمانی که تیم سازنده در اختیار داشته، بعید به نظر نمی‌رسید که یک تحول شگفت‌انگیز و گسترده رخ دهد. این اتفاق در مورد بسیاری از دنباله‌ها رخ داده که یکی از آن‌ها The Last of Us 1 و ادامۀ آن است. به طور خلاصه، باید بگویم که من سریع به بازی جذب شده و از شباهتی که میان رگناروک و نسخۀ قبلی وجود دارد ناامید نشدم. در حقیقت، به نظرم این بسیار به غوطه‌وری در دنیای بازی کمک می‌کند. […] برداشت اولیه من آن است که بازی همه چیز را درست انجام داده و مطمئن هستم که یک تجربۀ لذت‌بخش به ارمغان خواهد آمد. از آنجایی که Ragnarok پایانی برای اساطیر نورس خواهد بود، انتظارات من بسیار بالا است. با حضور ثور و اودین، مطمئناً ست‌پیس‌هایی را خواهیم دید که قلب شما را از سینه بیرون خواهد آورد، اما امیدوارم تا لحظۀ آخر، کاراکتر‌ها به داستان و روح خود پایبند باشند.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


IGN

در انتهای پنجره پیش‌نمایش بازی، مشتاق ادامه سفرم با کریتوس، آترئوس و میمیر هستم. من برای آنچه در مسیر پیش رو انتظار این تیم را می‌کشد بسیار هیجان‌زده هستم.

نظر منتقدان درباره بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok


Launcher (The Washington Post)

God of War Ragnarok دنباله‌ای است که در محیط امن بازی قبلی حرکت می‌کند. هرچند نسخه ۲۰۱۸ به کلی فرمول این مجموعه را تغییر داد، بازی ۲۰۲۲ این فرمول را تا جایی که می‌تواند پیش می‌برد تا در محدوده پلی‌استیشن ۴ قابل‌بازی باقی بماند. رگناروک بسیار شبیه یک بازی پلی استیشن ۴ است که برای پلی استیشن ۵ پورت شده است.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ (۹ نوامبر ۲۰۲۲) برای PS۴ و PS۵ عرضه خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->