جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

تیم اکبر میثاقیان روی دور برد

  • کد خبر: ۱۳۱۸۳۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
تیم اکبر میثاقیان روی دور برد
بازی‌های هفته پنجم لیگ ۲ روز گذشته در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این بازی‌ها در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه الف ۱۳ تیم و در گروه ب ۱۴ تیم حضور دارند که در پایان تیم‌های اول به همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود می‌کنند.

در گروه الف تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان یعنی فولاد نوین در بازی‌های این هفته موفق شد، تیم بعثت کرمانشاه را یک بر صفر شکست دهد و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. ایمان سبز شیراز هم در مصاف با تیم پانیک در تالش به حداقل امتیاز بازی دست یافت تا در همان هفته‌های ابتدایی موقعیت خود را در بالای جدول حفظ کند. مس سونگون ورزقان همان تیمی که مدیریتش بر عهده رسول خطیبی است، با شکست تیم مدعی سپیدرود در قامت مدعی ظاهر شد و بدون شک برای صعود به لیگ یک در هفته‌های آتی تلاش خود را بیشتر خواهد کرد.

در گروه ب مصاف دو تیم مدعی نفت و گاز گچساران با شهرداری نوشهر گلی به همراه نداشت. این اولین مسابقه‌ای بود که تیم نفت و گاز گچساران امتیاز از دست می‌داد و اکنون با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم شهرداری نوشهر هم با ۱۰ امتیاز تیم دوم به حساب می‌آید. اما نکته جالب قرار گرفتن تیم داماش گیلان با هدایت اکبر میثاقیان روی دور برد است. این تیم بعد از سه تساوی پی در پی این هفته در مصاف با شهرداری بندرعباس به دومین برد متوالی دست یافت و ۹ امتیازی شد و نشان داد، مدعی جدی صعود به لیگ یک است. اکبر میثاقیان قول داده این تیم را نه لیگ یکی بلکه لیگ برتری کند و در نهایت مربیگری را کنار بگذارد. مربی‌ای که در هدایت تیم‌ها از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر یکی از رکوردداران فوتبال کشور به حساب می‌آید و معمولا پای قولی که داده می‌ایستد. او یک بار قول داد در صورت سقوط راه آهن از لیگ برتر خود را از برج میلاد به پایین پرتاب می‌کند و در نهایت موفق شد تیم را در جدول بازی‌های لیگ برتر نگه دارد. این هفته نیروی زمینی با هدایت مجتبی جباری شکست دیگری را متحمل شد. به اتفاق نتایج بازی‌ها به همراه جداول را مرور می‌کنیم.

نتایج هفته پنجم – گروه الف

اترک بجنورد۱ - ۱ پاس همدان
پانیک تالش۰ - ۰ایمان سبز شیراز
مس سونگون ورزقان۱ - ۰سپیدرود رشت
ویستا توربین تهران ۱ - ۱شهید اورکی اسلامشهر
فولاد نوین اهواز۱- ۰بعثت کرمانشاه
فولاد هرمزگان۱ - ۱اسپاد تهران

نتایج هفته پنجم – گروه ب

کیان سام بابل۱ - ۱ شهرداری بم
شهدای رزکان کرج ۱ - ۱شهید قندی یزد
مس نوین کرمان۰ - ۱شهدای بابلسر
شهرداری نوشهر۰ - ۰نفت و گاز گچساران
داماش گیلان۱ - ۰شهرداری بندرعباس
آریو اسلامشهر۲ - ۰نیروی زمینی تهران
شاهین تابان بوشهر ۰ - ۱شهرداری ماهشهر

تیم اکبر میثاقیان روی دور برد

 

تیم اکبر میثاقیان روی دور برد

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->