اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

مائده جوانفر در اغتشاشات رشت جان باخته است؟+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۱۸۸۷
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مائده جوانفر در اغتشاشات رشت جان باخته است؟+ جزئیات
در ادامه روند پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضدانقلاب، این بار نوبت به دختری جوان در گیلان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شده‌اند، دختر پرستاری به نام مائده جوانفر با همان ادعا‌های دروغ پیشین در اغتشاشات کشته شده است.

اما بررسی‌ها خیلی زود مشخص کرد که این ادعا هم مانند بسیاری از دیگر از این موارد، دروغ است و فوت این خانم هیچ ارتباطی با حوادث اخیر کشور ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر در اغتشاشات را مردود دانست و اعلام کرد نامبرده در اثر تصادف فوت شده است.

سیدمهدی فلاح‌میری درمورد فوت مائده جوانفر در شهرستان رشت، اظهار کرد: مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان، افزود: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.

همچنین، طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->