نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ایستگاه پایانی

یووه و بارسا از قطار پیاده شدند

  • کد خبر: ۱۳۲۵۷۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش شهرآرانیوز؛ تقویم فشرده فوتبال باشگاهی اروپا در سال برگزاری جام‌جهانی، ما را خیلی زودتر از معمول به پایان دور گروهی لیگ قهرمانان رساند. در فاصله سه هفته مانده به آغاز جام‌جهانی، امشب دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد. هرچند تکلیف بیشتر تیم‌های صعودکرده پیش از این مشخص شده است و تنها رقابت باقی‌مانده در بیشتر گروه‌ها بر سر صدرنشینی یا کسب رتبه سوم و صعود به لیگ اروپاست.

ناپلی‌ها در قامت مدعی قهرمانی

در دیدار‌های دیشب و در گروه اول، ناپولی که این فصل در سری‌آ ایتالیا مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد، در لیگ قهرمانان هم بااقتدار به مرحله بعدی صعود کرد. در این گروه لیورپول هم که این فصل روندی سینوسی در لیگ‌برتر انگلیس دارد و اکنون در میانه جدول این لیگ و در رده نهم قرار دارد، در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری داشت. شاگردان یورگن کلوپ توانستند به مرحله بعدی این رقابت‌ها برسند. در گروه دوم، تیم

کمترشناخته‌شده کلوب‌بروژ خودش را به‌عنوان پدیده این رقابت‌ها معرفی کرد و توانست با حذف حریف‌های نامداری مثل اتلتیکومادرید و بایرلورکوزن، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شود. یاران مهدی طارمی در پرتو هم دیگر صعودکننده از این گروه لیگ قهرمانان به مرحله بعدی بودند.
در گروه مرگ این مسابقات هم بارسلونا که این فصل با خرید‌های بزرگ و فراوانش، امید زیادی به درخشش در اروپا داشت، بزرگ‌ترین حذف‌شده این رقابت‌ها لقب گرفت و با قرارگرفتن در رده سوم، به لیگ اروپا رفت. در این گروه بایرن‌مونیخ آلمان صدرنشین شد و اینترمیلان هم توانست به‌لطف نتایج خوبش برابر بارسا، به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعد برود.

از بازی تشریفاتی سیتی تا جنگ صدرنشینی پاریس

در گروه پنجم رقابت‌ها، چلسی که با توماس توخل کارش را آغاز کرده بود، پس از شکست عجیب هفته اول مقابل دیناموزاگرب، این سرمربی را اخراج و گراهام پاتر را به‌عنوان جانشینش انتخاب کرد. تغییری که به‌نظر جواب داد و حالا آبی‌پوشان لندنی تا پیش از دیدار امشبشان در برابر دینامو، با ۱۰ امتیاز حضورشان را به‌عنوان صدرنشین این گروه به مرحله بعد قطعی کرده‌اند. در دیگر بازی این گروه، میلان هفت‌امتیازی که در رده دوم این گروه قرار دارد، به‌مصاف سالزبورگ اتریش می‌رود. تیم اتریشی شش امتیاز دارد و درصورتی‌که بتواند حریف ایتالیایی‌اش را شکست دهد، می‌تواند به‌جای آن‌ها به مرحله بعد صعود کند.

در آخرین بازی‌های گروه ششم هم رئال‌مادرید که قهرمان دوره قبل این رقابت‌هاست، درحالی‌که با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، میزبان سلتیک خواهد بود. سفیدپوشان مادریدی برای تثبیت صدرنشینی‌شان به برد مقابل حریف انتهای جدولی‌شان نیاز دارند. در دیگر بازی این گروه، لایپزیش ۹ امتیازی میزبان شاختار شش‌امتیازی است و برای صعود به مرحله بعد فقط به یک تساوی نیاز دارد. از طرفی، شاختار می‌تواند با غلبه بر لایپزیش در بازی امشب، به‌جای این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

هر دو بازی‌ای که امشب در گروه هفتم لیگ قهرمانان برگزار می‌شود، تشریفاتی است و سرنوشت تیم‌های اول تا چهارم از قبل مشخص است. در این گروه و قبل از دو بازی امشب، منچسترسیتی یازده‌امتیازی به‌عنوان صدرنشین و دورتموند هشت‌امتیازی به‌عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند. البته سیتیزن‌ها درحالی برابر سویا قرار می‌گیرند که می‌خواهند به ناکامی‌شان در گل‌زنی در دو بازی پیاپی لیگ قهرمانان پایان دهند. سویا هم حضورش در لیگ اروپا قطعی است. دیگر بازی این گروه را دورتموند و کپنهاگن انتهای جدولی برگزار می‌کنند.

در مسابقه‌های گروه آخر لیگ قهرمانان هم امشب شاهد جنگ صدرنشینی میان پاریس و بنفیکا خواهیم بود. هر دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بنفیکا یازده‌امتیازی هستند و در آخرین بازی خود برای کسب جایگاه نخست تلاش خواهند کرد. پاریسی‌ها که اکنون صدرنشین گروه هستند، مهمان یوونتوس سه‌امتیازی خواهند بود. یووه که با تیم چهارم گروه هم‌امتیاز است و فقط به‌لطف تفاضل گل بهتر در رتبه سوم قرار دارد، برای قطعی‌شدن حضورش در لیگ اروپا به برد نیاز دارد. دیدار دیگر این گروه هم بین بنفیکا و مکابی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->