پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

واکنش سخنگوی طالبان به اظهارات بایدن درباره افغانستان

  • کد خبر: ۱۳۳۰۷۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
واکنش سخنگوی طالبان به اظهارات بایدن درباره افغانستان
ذبیح‌الله مجاهد گفت: وضعیت افغانستان خوب است و اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد افغانستان مایه تأسف است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان بعد از سفر به ترکیه در کنفرانس خبری شرکت کرد.

سخنگوی طالبان در این کنفرانس گفت: امیدواریم سفر هیأت طالبان به ترکیه فصل جدیدی را در روابط ترکیه و افغانستان از نظر کمک های مالی و سرمایه گذاری باز کند.

مجاهد گفت: هر از گاهی در دوحه جلساتی با آمریکا برگزار می شود، اما هنوز نشست بزرگی قطعی نشده است. به گفته مجاهد، شایعات منتشر شده در این باره کذب است.

سخنگوی طالبان گفت: وضعیت افغانستان خوب است و اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد افغانستان مایه تأسف است.

رئیس جمهور آمریکا در جریان کمپین انتخاباتی خود اظهار داشته بود که افغانستان یک سرزمین "ترک شده از طرف خدا" است.

ذبیح الله مجاهد گفت: ارقام و پیش بینی های چندین سازمان بین المللی در مورد وضعیت اقتصادی افغانستان دور از واقعیت است.

مجاهد شایعه تخریب قبر احمدشاه مسعود توسط نیروهای طالبان را دروغ خواند و گفت: طالبان به سربازان خود اجازه توهین به کسی را نمی دهد.

ذبیح‌الله مجاهد نسبت به تحرکات سیاسی تعدادی از چهره ها در خارج از کشور افزود:این تحرکات هیچ دردی را در افغانستان دوا نمی کند و به نفع افغانستانی ها نیست.

در هفته گذشته سرور دانش از ابراز موجودیت حزب جدید "عدالت و آزادی" خبر داد و همچنان حنیف اتمر هم نظریاتی درباره نظام فدرالی داده بود.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->