دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس
سرخط خبرها

همبازی شدن مایکل داگلاس با پسرش

  • کد خبر: ۱۳۳۱۵۷
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
همبازی شدن مایکل داگلاس با پسرش
مایکل داگلاس با پسرش کامرون در فیلم سینمایی «گره خونی» بازی می‌کند.


به گزارش شهرآرانیوز؛ مایکل داگلاس با پسرش کامرون در فیلم سینمایی «گره خونی» بازی می‌کند.

هاوارد دویچ سازنده «امپراتوری» کارگردانی این درام خانوادگی را برعهده خواهد داشت.

داستان این فیلم درباره پدر و پسری است که از هم جدا شده و رابطه از هم پاشیده‌ای دارند و سعی می‌کنند در یک مسابقه ماهیگیری با هم همراهی کنند.

کامرون پسر بزرگ مایکل داگلاس است که سال ۲۰۰۳ در درام «در خانواده جاری است» ساخته فرد شپیسی با پدر و پدربزرگش کرک داگلاس جلوی دوربین رفته بود.

کامرون داگلاس ۴۳ ساله خودش پدر ۲ فرزند است و در فیلم‌هایی مانند «آدم و حوا» ساخته نشنال لمپون در سال ۲۰۰۵ و درام اکشن «لود شده» در سال ۲۰۰۸ بازی کرده است، اما بیش از آن برای اینکه چند بار برای همراه داشتن مواد مخدر دستگیر شد، شناخته می‌شود. او سال ۲۰۱۰ به جرم همراه داشتن هرویین و خرید و فروش متامفتامین و کوکایین به ۵ سال زندان محکوم شد. در آن زمان مایکل داگلاس برای کوتاهی در این امر سرنش شد، اما وی زندان را برای نجات پسرش ضروری خوانده بود. کامرون پس از آزاد شدن از زندان کتابی به نام «راه طولانی به خانه» در مورد تجربیاتش از مواد و زندان منتشر کرده و با بازی در فیلم «دونده» ساخته میشل دانر در سال ۲۰۲۱ به دنیای بازیگری بازگشته است.

در فیلم «گره خونی» مایکل داگلاس در نقش پدری ظاهر می‌شود که در تلاش برای پیوند مجدد با پسرش او را به پورتوریکو دعوت می‌کند تا در مسابقه ماهیگیری پدر‌ها و پسر‌ها شرکت کنند.

دویچ این فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای از رودی هرینگتون که با اقتباس از کتاب «تماشا از ورای آب» نوشته باب ریچ نوشته شده است، می‌سازد. وی از این فیلم به عنوان فیلمی درباره رستگاری، عشق و بخشش یاد کرد که چند نسل یک خانواده را که با راز و قتل و اعتراف از هم دور شده‌اند، دوباره گرد هم می‌آورد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->