حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مذاکرات استقلال و استراماچونی برای سومین روز ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۳۳۲۰
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
مذاکرات استقلال و استراماچونی برای سومین روز ادامه دارد
تکلیف سرمربی ایتالیایی استقلال برای ادامه یا قطع همکاری با آبی‌پوشان تهرانی هنوز مشخص نشده و مذاکرات در دوحه وارد سومین روز خود شده تا جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی که رفتن آندره استراماچونی از ایران به حدود یک ماه نزدیک می‌شود، دور نهایی مذاکرات نمایندگان باشگاه استقلال و این سرمربی ایتالیایی در قطر وارد سومین روز خود شده و هنوز خبری از توافق یا قطع همکاری به طور رسمی اعلام نشده است.

مذاکرات اسماعیل خلیل‌زاده، رحمان رضایی و علی خطیر به نمایندگی از باشگاه استقلال و وکیل آندره استراماچونی که از دو روز پیش در قطر آغاز شده است، شب گذشته با صدور اطلاعیه کوتاهی از سوی باشگاه استقلال بدون نتیجه ماند.

در اطلاعیه کوتاه باشگاه استقلال آمده است: «همانطور که قبلاً به اطلاع هواداران عزیز رسیده است، لطفاً به کلیه شایعات در زمینه مذاکرات توجه نکنید. در صورت هرگونه توافقی از طریق وب‌سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی خواهد شد. از رسانه‌های محترم هم خواستاریم تا از هرگونه گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی پرهیز کنند.»

این اطلاعیه درحالی روی خروجی سایت باشگاه استقلال منتشر شده که هنوز مشخص نیست در دو روز گذشته بین طرفین چه مسائلی مطرح شده است که منجر به توافق یا عدم همکاری نشده است.

به نظر می‌رسد امروز سه شنبه هم مذاکرات طرفین برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی ادامه داشته باشد تا تکلیف نیمکت استقلال پس از چند هفته پرتنش مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->