نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماتادور‌ها برابر بزرگان جزیره

  • کد خبر: ۱۳۳۶۲۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
ماتادور‌ها برابر بزرگان جزیره
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ ظهر دیروز قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های پلی‌آف لیگ اروپا انجام شد تا تیم‌های راه‌یافته به این مرحله از این دو رقابت، حریف‌های خود را بشناسند. یکی از اتفاقات مهم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، صعود پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان تیم دوم گروه بود. اتفاقی که پی‌اس‌جی را به ترسناک‌ترین قرعه برای تیم‌های سید یک تبدیل کرده بود. در لیگ اروپا هم راه‌پیداکردن بارسلونا و یوونتوس به این مسابقات هیجان قرعه‌کشی را بالا برده بود. در پایان این دو قرعه‌کشی، احتمالا مهم‌ترین اتفاق، برخورد دو غول فوتبال اسپانیا به دو تیم بزرگ از فوتبال انگلیس بود.

تکرار فینال لیگ قهرمانان فصل قبل

مهم‌ترین اتفاقی که در قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان رخ داد، رویارویی رئال‌مادرید و لیورپول، فینالیست‌های دوره قبلی، در این مرحله بود. رئال و لیورپول که پیش‌تر فینال‌های ۱۹۸۱ و ۲۰۱۸ را نیز مقابل هم برگزار کرده بودند، در فینال ۲۰۲۲ و در ورزشگاه استاددوفرانس پاریس مقابل هم قرار گرفتند و در پایان، این رئال‌مادرید بود که با گل وینیسیوس جونیور جام را بالای سر برد.

رویارویی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ در این مرحله نیز از نکات مهم دیگر این قرعه‌کشی بود. جالب اینجاست که این دو تیم هم در فصل ۲۰۲۰ فینالیست‌های این رقابت بودند و بایرن در آن مسابقه با یک گل پیروز شده بود. این دو تیم پیش‌تر فقط یک‌بار دیگر در مراحل حذفی به‌هم برخورد کرده بودند؛ یک‌چهارم نهایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ که در آن پاریس با تساوی سه‌سه با قانون گل زده در خانه حریف به نیمه‌نهایی رسید. پاریس با این نتیجه، به آخرین تیم تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که با استفاده از قانون منسوخ‌شده گل زده در خانه حریف به مرحله بعد راه می‌یابد.
این قرعه‌کشی، پورتو و مهدی طارمی را نیز در مقابل اینتر قرار داد تا تیم پرتغالی یکی از صدرنشینان بدشانس این فصل لقب گیرد.

در دیگر بازی‌های مرحله یک‌هشتم، منچسترسیتی به‌عنوان یکی از مدعی‌های قهرمانی این رقابت‌ها مقابل لایپزیک آلمان قرار گرفت. کلوب‌بروژ به‌مصاف بنفیکا خواهد رفت، تاتنهام و میلان باهم روبه‌رو خواهند شد، ناپولی، تیم صدرنشین سری‌آ ایتالیا، به‌مصاف آینتراخت فرانکفورت می‌رود و در آخرین بازی هم دورتموند برابر چلسی قرار خواهد گرفت.
مسابقه‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ۲۵ بهمن آغاز خواهد شد.

بارسا-منچستر؛ بمب پلی‌آف لیگ اروپا

در قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ اروپا هم شاهد تقابلی بزرگ در همان ابتدای کار بودیم. بارسلونا که این فصل برخلاف شرایط خوبش در لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد مناسبی نداشت و به لیگ اروپا سقوط کرد، در این مسابقات هم با سخت‌ترین قرعه ممکن روبه‌رو شد و در همان گام اول باید به‌مصاف منچستریونایتد برود. شاید مهم‌ترین حاشیه این قرعه، تقابل دوباره کریستیانو رونالدو با بارسلونایی‌ها باشد. رونالدو برای حدود یک‌دهه در ترکیب رئال‌مادرید به میدان رفته بود و بار‌ها در آن مقطع برابر بارسلونا بازی کرد.

این ستاره پرتغالی که در سال ۲۰۰۹ راهی مادرید شد، در طول آن دوران کابوس واقعی بارسلونا لقب گرفته بود و بار‌ها در رقابت‌های مختلف موفق به بازکردن دروازه این تیم شد. اما بعد از جدایی از رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۸ بود که رونالدو فرصت چندانی برای بازی مقابل بارسلونا پیدا نکرد و البته در همان تقابل با لباس یوونتوس برای این تیم در ورزشگاه نوکمپ نیز دوباره ثابت کرد چقدر خوب راه دروازه این تیم را بلد است.

البته این روز‌ها نه منچستریونایتد حال‌وروز خوبی دارد و نه رونالدو جای ثابتی در ترکیب این تیم دارد. این وضعیت فرصت خوبی را در اختیار شاگردان ژاوی قرار داده است تا انتقام گل‌زنی‌های گذشته رونالدو را از این بازیکن بگیرند.

در دیگر قرعه این مرحله، یاران سردار آزمون در بایرلورکوزن برابر موناکوی فرانسه قرار گرفتند. در ادامه، یوونتوس به تیم فرانسوی نانت برخورد کرد. شاگردان مورینیو در رم با تیم سالزبورگ اتریش روبه‌رو شدند، آژاکس هلند به پدیده این فصل فوتبال آلمان، یعنی یونیون‌برلین، برخورد کرد، سویا حریف پی‌اس‌وی آیندهون هلند شد، شاختار اتریش به تیم رن فرانسه برخورد کرد و اسپورتینگ پرتغال هم به تیم ناشناخته میتیلند دانمارک خورد.
دور رفت این رقابت‌ها از ۲۷ بهمن آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->