سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان به وزرا درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان و رایگان شدن هزینه‌های پزشکی فرزندآوری و ناباروری

  • کد خبر: ۱۳۳۶۹۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
  • ۱
تذکر نمایندگان به وزرا درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان و رایگان شدن هزینه‌های پزشکی فرزندآوری و ناباروری
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده سردشت و چند تن از نمایندگان به وزیر بهداشت درباره ضرورت رایگان شدن تمام هزینه‌های پزشکی فرزندآوری و ناباروری را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ لزوم تسریع در پرداخت حقوق معوقه نیرو‌های شرکت آبفای استان گیلان.

-تذکر حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده بهارستان و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت؛ لزوم رسیدگی به کمبود آنتی بیوتیک و داروی ضد عفونی در شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم.

-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم تسریع در حمایت از صنعت فرش دست باف روستایی و شهری.

-تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ ضرورت فعال سازی استانداری تهران برای بهبود خدمات رسانی به مردم استان تهران و لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایی ها.

-تذکر شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت اعزام هیاتی از وزارت جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر جهت حل مشکلات متعدد کشاورزی و دامداری.

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تکمیل طرح ۱۱ کیلومتری آزادراه قزوین- رشت و ۳۵ کیلومتری راه آهن رشت به کاسپین.

-تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر کشور؛ لزوم تفکیک و ابلاغ سهم شهرداری نیشابور و فیروزه از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تکمیل پایگاه امداد و نجات جاده در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی.

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم حمایت همه جانبه از نیرو‌های انقلابی.

-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و کشور؛ ضرورت تسریع در طرح بزرگراه شمالی کلان شهر کرج و انجام تعهدات دولت در مصوبات سفر استانی.

-تذکر حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رسیدگی به کمبود نان در شهرستان رباط کریم.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده سردشت به وزیر بهداشت؛ ضرورت رایگان شدن تمام هزینه‌های پزشکی فرزندآوری و ناباروری.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رسیدگی به گرانی بیش از حد مرغ با قیمت مصوب.

-تذکر حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده بهارستان به وزیر کار؛ لزوم رسیدگی و حل مشکلات متعدد درمانگاه بهارستان و همچنین لزوم انتصاب شایسته افراد در مدیریت کل درمان و بازدید از شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
خدا پدرتون بیامرزه بچه سوم دارم قرعه کشی خودرو که صفر وام فرزند آوری صفر ویتامین و قطره آد هم بهداشت نمیده متاسفانه یا دستورات بالا شایعه است یا پرسنل بانک حرف شنوی از بانک مرکزی ندارند بعد از ۵ ماه میگه وام کجا بوده برو تا پیامک برات بیاد. پست بانک فیروزان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->